۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۹۴۲۸۹
در دوازدهمین شماره ماهنامه حاشیه می خوانیم؛

زندگی و تجربیات حجت الاسلام و المسلمین اشکوری

خبرگزاری رسا ـ­­ دوازدهمین شماره ماهنامه فرهنگی‌ و اجتماعی حاشیه از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی روانه بازار نشر شد.
ماهنامه حاشيه شماره 12

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دوازدهمین شماره ماهنامه فرهنگی‌ و اجتماعی حاشیه ویژه دیماه 1392 به صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مدیر مسؤولی علی اکبر رشاد روانه بازار نشر شد.

  

عنوان تیتر اصلی این شماره از ماهنامه حاشیه «جوانان بدانند! دانش طلبی از خودگذشتگی می خواهد» است که به زندگی و تجربیات حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینی اشکوری اختصاص دارد.

 

عناوین اصلی بخش «پرونده ویژه» عبارت است از: «انگیزه تحصیلی و نشاط علمی»، «حدیث اشتیاق»، «هر کجا مشکل، جواب آنجا رود»، «طلبه، با نشاط علمی تعریف می شود»، «نشاط درون زا - نشاط برون زا»، «دیالکتیک نشاط»، «طلبه و منصب روضه خوانی»، «روضه و شور و شعور»، «عاشورا پژوهی فقیهانه» و «روضه، راه رسوخ معارف در قلب، افتخار روضه خوانی».

 

«اسطرلاب عشق» و «داستان هایی از زندگی علامه سیدابوالحسن شعرانی» عناوین بخش «اخبار ویژه» است.  

 

«صدام در رادیو اعلام کرد: مدرسه اهل تسنن در قم را زدم!» عنوان گفت و گو با حجت الاسلام حسن تونو، فردی شیعه شده از اندونزی است.

 

گفتنی است دوازدهمین شماره ماهنامه فرهنگی‌ و اجتماعی حاشیه با قیمت هزار و پانصد تومان از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شده است./998/ن602/ق

ارسال نظرات