۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۹۴۲۵۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

تحریم های دشمنان سبب اقتدار ایران اسلامی شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که تحریم های دشمنان سبب اقتدار ایران اسلامی شده است، بیان داشت: قدرت ایران اسلامی به اوج رسیده که ابرقدرت ها می خواهند ما در پای میز مذاکره باشیم که در این راستا به التماس افتاده اند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه درس اخلاق خود در آمل با بیان این که انسان نباید بدون دلیل و راهبر راه را طی کند، گفت: انسان باید مراقب اعمال خود بوده و تلاش کند تا با عمل نیک و صالح زمینه ساز تعالی و تکامل باشد.

 

امام جمعه آمل، ادامه داد: در طرق زمین انسان راهنما و آدرس دقیق می خواهد و حال آن که نسبت به راه های آسمان بسیار جاهل هستیم و باید راهنما و رهبر تمام عیار برای خود داشته باشیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که باید در امور زندگی تنها نگاه ما به ولایت و پیروی از رهنمودها و تدابیر ارزنده ایشان باشد، ادامه داد: انسان باید بداند که هر نوایی غیر از این مسأله دار است.

 

وی با اشاره به این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که دشمنان ما را نشانه رفته اند، بیان داشت: استقامت ایران اسلامی ایادی استکبار جهانی را بیچاره و هراسان کرده است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که اگر رهبر معظم انقلاب اشاره فرمایند در همه ابعاد تابع ایشان هستیم، گفت: تمام اهتمام باید در این راستا باشد تا کارهای ما مورد رضایت رهبری و نظام اسلامی واقع شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب راهگشای امور جامعه است، خاطرنشان کرد: ما امت پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) هستیم که نباید خود را به ارزانی بفروشیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که تحریم های دشمنان سبب اقتدار ایران اسلامی شده است، بیان داشت: قدرت ایران اسلامی به اوج رسیده که ابرقدرت ها می خواهند ما در پای میز مذاکره باشیم که در این راستا به التماس افتاده اند.

 

وی با بیان این که انسان باید همواره براساس ادب و آداب حرکت کند، گفت: انسان باید به دنبال کلاس دینی و انسانی باشد که اگر غیر از این باشد به گمراهی خواهد رفت.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که انسان همواره باید تلاش کند تا در مسیر تعالیم والای دینی گام بردارد، ادامه داد: اگر خواستیم به مقامی برسیم باید واقعی بوده و تلاش کنیم تا در راستای تقرب الی الله گام برداریم.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که انسان باید تلاش کند تا به مراتب والا در نظام هستی برسد، بیان داشت: آدمی باید دل را به اولیای الهی فرستاده که سبب تعالی او خواهد شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات