۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۹۴۱۳۶
سید علی فضل الله:

انقلاب‎های عربی اسیر آشوب و شکاف شده‎اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت با اشاره به اینکه انقلاب‎های عربی اسیر آشوب و شکاف شده‎اند، بر لزوم استفاده از درس‎های این بیداری اسلامی تأکید کرد.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت در دیدار جمعی از مسؤولان حزب ناصریین لبنان با اشاره به تغییرات رخ داده در انقلاب های عربی، گفت: انقلاب های عربی در ابتدا برای آزادی کشورها از استبداد رخ دادند، ولی فورا اسیر آشوب های عمومی و شکاف های جدی شدند.

 

وی افزود: این انقلاب ها نقاط ضعف بزرگ جوامع اسلامی را نشان داده که باید آنها را تقویت کنیم تا عملیات بنای کشورها بر پایه قوی و محکمی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام فضل الله بر لزوم اهتمام به گفتمان وحدت تأکید کرد و اظهار داشت: با گفتمان وحدت، مواضع معتدل و استفاده از سیاست عقلانیت حکیمانه می توان کشور را از فتنه مذهبی دور کرد و پروژه دشمنان برای تجزیه منطقه را خنثی ساخت.

 

امام جمعه بیروت ادامه داد: استفاده از همه امکانات و شیوه ها برای جلوگیری از بروز فتنه و عدم به فراموشی سپردن دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی ضروری است.

 

وی همکاری و هماهنگی میان جریان های مختلف برای مواجهه با ظلم و استکبار در منطقه را یکی دیگر از عوامل مهم توصیف کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات