۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۹۴۰۹۳

انتشار جدیدترین شماره ماهنامه‌های ملیکا و ماهک ویژه امام زمان

خبرگزاری رسا ـ هشتاد و پنجمین شماره ماهنامه ملیکا و چهل و پنجمین شماره ماهنامه ماهک از سوی مؤسسه آینده روشن راهی بازار نشر شد.
85 ماهنامه مليکا 45 شماره ماهنامه ماهک

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هشتاد و پنجمین شماره ماهنامه ملیکا ماهنامه کودکان ایران ویژه امام زمان علیه السلام به مدیر مسؤولی سید مسعود پور آقایی از سوی مؤسسه آینده روشن منتشر روانه بازار نشر شد.

 

در این شماره از ماهنامه ملیکا این عناوین را مطالعه می‌کنیم: «سلامی به سفیدی و پاکی برف»، «یادداشت­های ماهانه»، «شعر»، «داستان: چه رنگهای قشنگی»، «داستان: صدای خنده ابرها»، «مشاغل: ساختن سنگ آسیاب»، «داستان: میمون همه چیزخور»، «کاردستی: نقاشی با خمیر کاغذ»، «داستان: یک شب در جنگل»، «روستاهای شگفت انگیز ایران: آب ملخ»، «حلزون ثابت قدم»، «گزارشی از امامزاده یحیی علیه السلام»، «اسوه‌ها»، «جدول»، «گفت‌وگو: آرزوهای رنگین کمانی»، «بهترین هدیه برای بهترین دوست»، «به تصویر نگاه کن و یکی را بساز»، «صبح پاییزی یک روستای زیبا»، «سرگرمی»، «دنیای ظهور من: هیچ کس حسودی نمی‌کند وقتی..»، «تو خیلی صبوری» و «نقاشهای قشنگ شما».

 

در بخش یادداشت‌های ماهنامه می‌خوانیم: ‌«20 دی ماه روز امامت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است. امروز هم روز اندوه و غم است و هم روز خوشحالی. از یک طرف امام یازدهم ما امام حسن عسگری علیه السلام نزد خدا رفته است و از سوی دیگر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به امامت رسیده است. امامی که همه منتظر هستند بیاید و دنیا را پر از عدل کند و ستمگران را به سزای خود برساند. مردی که خال روی گونه راست دارد و دوست دارد مردم را راهنمایی و کمک کند.

 

29 دی ماه ولادت بزرگ‌ترین مرد روی زمین است. کسی که اخلاق خوشی داشت..

کسی به همه سلام می‌کرد. کودکان را روی دوشش سوار می‌کرد. کسی که لباس سفید و تمیز می‌پوشید و عطر می‌زد. امروز روزی است که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به دنیا آمد و بوی خوشی همه جا را فرا گرفت.»

 

بخش «تو خیلی صبوری» به قلم معصومه سادات میرغنی است که برداشت خود از دعای علقمه را به صورت متن ادبی آورده است.

 

گفتنی است هشتاد و پنجمین شماره ماهنامه ملیکا؛ در 46 صفحه با قیمت دو هزار و دویست و نود تومان از سوی مؤسسه آینده روشن منتشر و روانه بازار نشر شده است.

 

ماهنامه ملیکا در پله چهل و پنجم

 

چهل و پنجمین شماره ماهنامه آموزش فرهنگی خردسالان ایران با عنوان ماهک ویژه دیماه 92 به مدیر مسؤولی سید مسعود پور آقایی از سوی آینده روشن مننتشر  و روانه بازار شد.

 

در این ماهنامه این عناوین را مطالعه می کنیم: ‌«مرد بارانی»، «داستان: دوقلوهای بازی گوش»، «شعر»، «گل‌های بازیافتی»، «داستان: سه آرزو» و «داستان و نقاشی خودت».

 

گفتنی است چهل و پنجمین شماره ماهنامه ماهک در 28 صفحه و با قیمت دوهزار و ششصد تومان از سوی مؤسسه آینده روشن منتشر و راهی بازار نشر شده است./998/ن601/ق

ارسال نظرات