۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۹۳۵۶۷
در خراسان جنوبی صورت می گیرد؛

اجرای 400 برنامه فرهنگی همزمان با گرامیداشت حماسه نهم دی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که همزمان با سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی 400 برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرا می شود، گفت: دو هزار 500 پوستر با هدف گرامیداشت حماسه نهم دی در سطح استان توزیع شده است.
حماسه نهم دي

حجت الاسلام محمد سلم آبادی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با اشاره به این که نهم دی ترجمه ولایتمداری و عشق مردم ایران به ولایت است، گفت: حماسه نهم دی به دشمنان نشان  داد که مردم ایران برای پشتیبانی از انقلابی که به رهبری امام خمینی در سال 57 خلق کردند با همان بصیرت روزهای نخستین انقلاب آماده دفاع و پشتیبانی هستند.

وی با بیان این که فتنه نهم دی سال 88 خنجری زهرآگین از سوی منافقان بر پیکره انقلاب بود، گفت: منافقان و بعضی از خواص بی فکر و ساده لوح دست در دست دشمن به دنبال حمله به ستون اصلی انقلاب یعنی ولایت فقیه بودند که حضور در صحنه مردم به آن ها نشان داد که ملت ایران هیچ گاه ولایت را در مقابل دشمان بی یاور رها نخواهد کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که حماسه نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود، گفت: این حماسه که با حرکت هوشیارانه و با بصیرت مردم آغاز شد در عرصه داخلی موجب افزایش وحدت و همدلی میان مردم شد.

حجت الاسلام سلم آبادی با اشاره به اینن که دفاع از تمامیت ارضی کشور، افزایش اقتدار و ثبات کشور در عرصه خارجی و تایید مشروعیت و مقبولیت نظام در عرصه داخلی مهم ترین نتایج حضور حماسی مردم در پاسخ به فتنه گران بود، ادامه داد: نهم دی نشانه بلوغ شخصیتی نظام است.

وی افزود: مراسم گرامیداشت نهم دی به صورت اختصاصی با هدف تبیین ابعاد و زاویای حماسه نهم دی در بیرجند وسایر شهرهای استان به صورت ویژه برگزار خواهد شد و تاکنون بیش از 350 پلاکارد و پوستر با موضوع میثاق با ولایت و بصیرت در سطح شهر بیرجند همزمان با گرامیداشت نهم دی نصب شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس با بیش از 5 هزار عکس در حاشیه مراسم ویژه نهم دیماه، گفت: سه وپژه  نامه با موضوع تبیین ابعاد حماسه نهم دی در دانشگاه ها، حوزه های علمیه و دستگاه های اجرایی استان به صورت گسترده توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام سلم آبادی ادامه داد: حماسه نهم دی لبیک به ندای هیهات من الذله امام حسین در صحرای کربلا بود.

وی یادآورشد: گرامیداشت حماسه  نهم دیماه  گرامیداشت یکی از ایام الله های  خیلی مهم در تاریخ انقلاب است و حضور پرشور مردم در این مراسم پاسخی دندان شکن به دشمنان قسم خورده اسلام است./968/ت302/ع

ارسال نظرات