۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۹۳۴۷۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

هراس ایادی استکبار جهانی از گسترش فرهنگ شیعی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که هراس ایادی استکبار جهانی از گسترش فرهنگ شیعی است، گفت: در سراسر جهان غارت و انسان کشی حکم فرما بوده که چیزی از هدف آفرینش خود نمی دانند که دنیا دارد امروز تازه می فهمد که اسلام چه دین زیبایی است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، شنبه شب در مراسم عزاداری دهه آخر صفر که در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار شد با بیان این که دنیا گذران بوده و همه ما به سرای آخرت می رویم، گفت: رفتن ما از این دنیا ضروری بوده و انسان نمی تواند برای همیشه در آن باشد.

 

وی با اشاره به این که باید از فرصت های موجود به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و در راستای تهذیب نفس و تعالی خود تلاش کنیم، ادامه داد: اگر ما به این دنیا نمی آمدیم و در عدم قرار داشتیم حاضر نبودیم در آن جا بمانیم و می گفتیم هر چه خدا بخواهد انجام می دهیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که هر وجودی در سرای هستی برای خود برکتی است، اضافه کرد: انسان قبله همه موجودات بوده و در بین همه موجودات به انسان ارج و مقام داده شده است که آدمی نباید کفر نعمت کرده و باید ارزش خود را بداند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که انسان دردانه هستی است که باید قدر خود را به درستی بداند، گفت: انسان باید در راستای شناخت ارزش وجودی خود تلاش داشته باشد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انسان می تواند به چنان مقامی برسد که از ملائکه هم بالاتر برود،ادامه داد: انسانی که بتواند در مسیر تقرب الی الله گام بردارد نعمت بزرگی برای او است.

 

وی،اضافه کرد: در سرای هستی همه چیز به دست خداوند منان بوده و ما را آفرید که باید هدف خود را از آفرینش به درستی بدانیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که هراس ایادی استکبار جهانی از گسترش فرهنگ شیعی است، گفت: در سراسر جهان غارت و انسان کشی حکم فرما بوده که چیزی از هدف آفرینش خود نمی دانند که دنیا دارد امروز تازه می فهمد که اسلام چه دین زیبایی است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، اضافه کرد: دین مبین اسلام برای ابعاد مختلف زندگی انسانی برنامه دارد که دنیا در تحیر این امر ارزنده و گرانقدر است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: انسان باید مراقب اعمال خود باشد و نکند کار به جایی رسد که دنیا ما را سرگرم خود کرده و نگذارد به اهداف خود برسیم.

 

وی با بیان این که انسان چه بخواهد و نخواهد باید روزی از سرای هستی برود، گفت: نعمت های بسیاری در دنیا وجود دارد که باید به درستی از آن استفاده کرده و به فکر حضور در سرای بهتری باشیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات