۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۹۲۹۳۱
نماینده آیت الله سیستانی:

اقدامات تروریست‎ها آسیبی به نهضت حسینی نزده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی با تجلیل از خادمان حسینی (ع) گفت: نهضت حسینی با وجود اقدامات تروریست‎ها پایدار است.
سيد احمد صافي نماينده آيت الله سيستاني


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی روز گذشته در حرم مطهر امام حسین(ع) به ضرورت حفظ و عمل به مسؤولیت‎ها تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: مردم عراق نقش بسیاری برای پیش‎برد اهداف این کشور دارند اما مسؤولان حکومتی وظیفه‎های سنگین و بزرگتری دارند.


وی بر تامین امنیت زائران حسینی (ع) تاکید کرد و گفت: نیروهای امنیتی باید با مراقب هر گونه حمله‎های تروریستی باشند و با قاتلان زئران امام حسین (ع) به شدت برخورد و آنان را به مجازات اعمال خودشان برسانند.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی عنوان کرد: تروریست‎های هیچ گونه دین، مذهب، عقل و تربیتی ندارند و آنان از شرور‎ترین انسان‎ها محسوب می‎شوند.


وی با تاکید بر ادامه نهضت حسینی (ع) و تجلیل از خادمان اهل بیت (ع) بیان داشت: یاد و نهضت امام حسین (ع) هیچ گاه از بین نخواهد رفت هر چند که دشمنان خواهان خاموش کردن این نهضت مقدس هستند.


حجت الاسلام سید صافی به مجروحان عملیات‎های تروریستی اشاره کرد و از خداوند متعال خواهان شفاء عاجل آنان شد و اظهار داشت: در این عرصه از زمان همانند روز عاشورا دوست‎داران حسینی در ظلم و ستم دشمنان قرار دارند و از حمله‎های شنیع آنان در امان نیستند./994/پ203/ع

ارسال نظرات