۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۹۲۷۳۵
دبیرکل الوفاق بحرین:

شیخ عبدالامیر الجمری روح انقلاب را در کالبد ملت دمید

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با تجلیل از مقام شیخ عبدالامیر الجمری گفت: شیخ عبدالامیر الجمری روح انقلاب را در کالبد ملت دمید.
شيخ علي سلمان، دبيركل انجمن ملي اسلامي «الوفاق» بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالامیر الجمری از علمای بحرین، روز گذشته با حضور علما، روحانیان، طلاب علوم دینی و جمع کثیری از مردم در منطقه الجمری این کشور برگزار شد.

 

حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در این مراسم با اشاره به خدمات علمی و انقلابی این روحانی عالی مقام گفت: شیخ الجمری یک فردی انقلابی بود و در تربیت افراد مبارز و انقلابی تلاش و کوشش فراوانی انجام ‎داد.

 

وی افزود: این عالم بحرینی در طول عمر شریفش تلاش زیادی در برافراشتن پرچم اسلام در بین ملت‎های جهان داشت.

 

حجت الاسلام سلمان یکی دیگر از آثار مثبت زندگانی شیخ الجمری را هدف وی برشمرد و خاطرنشان ساخت: شیخ الجمری تنها فقط برای رضای خداوند فعالیت می‎کرد بنابراین هیچ‎گاه اهل سنت و شیعه برای او فرقی نداشت و بحرین را وطن همه مسلمان می‎دانست.

 

دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین ادامه داد: تاکید بر وحدت بین مسلمانان، ایجاد ارتباط و پیوند بین مجامع دینی، سیاسی و اجتماعی از جمله فعالیت‎های زندگانی این عالم بحرینی محسوب می‎شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: اگر چه شیخ الجمری از دنیا رفته است ولی روح انقلابی و ملی وی برای روشن کردن مسیر انقلاب در بین مردم بحرین وجود دارد./994/ب902/د

ارسال نظرات