۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۹۲۰۸۶

لغو جلسه معاونت تبلیغ حوزه با مدیران حوزه علمیه زنجان

خبرگزاری رسا ـ جلسه مدیران استانی حوزه های علمیه زنجان با معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه کشور به سبب نامساعد بودن شرایط جوی در زنجان برگزار نشد.
لغو جلسه معاونت تبلیغ حوزه با مدیران حوزه علمیه زنجان

حجت الاسلام علی ناصر، معاونت تبلیغ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اعلام خبر عدم برگزاری جلسه مدیران استانی حوزه های علمیه زنجان با معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: این جلسه که قرار بود صبح امروز در زنجان برگزار شود به سبب نامساعد بودن شرایط جوی در زنجان برگزار نشد.

وی در ادامه افزود: حجت الاسلام محمد حسن نبوی، معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه کشور که قرار بود صبح امروز به همراه حجت الاسلام احمد راهی، مسؤول ارزیابی معاونت های کشور وارد زنجان شود و افزون بر جلسه با مدیران استانی حوزه های علمیه با طلاب تبلیغی نیز جلسه ای داشته باشند اما متأسفانه به سبب نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف سنگین و کولاک شدید جاده ای نتوانستند به زنجان برسند و در شهرستان ابهر زنجان ماندگار شدند و احتمالا از آنجا نیز به قم باز خواهند گشت.

گفتنی است؛ حجت الاسلام نبوی طی چند روز گذشته در استان های قزوین و گیلان نیز برنامه سخنرانی و جلسه داشتند و بنابر هماهنگی های به عمل آمده قرار بود امروز نیز در زنجان باشد که به سبب شرایط نامساعد جوی این امر محقق نشد. /949/پ203/س

ارسال نظرات