۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۹۱۵۸۹
نماینده ولی فقیه در کرمان:

خدشه دار کردن چهره شیعیان توطئه تاریخی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کرمان با اشاره به تبلیغات دولت های اموی علیه قیام عاشورا گفت: دشمنان در زمان ائمه اطهار(ع) قصد داشتند با تبلیغات سوء چهره شیعیان را به گونه ای دیگر معرفی کنند تا سبب دور شدن مردم از این مذهب و پیشوایان آن شود.
حجت الاسلام والمسلمين جعفري امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در کرمان، امروز در خطبه های نمازجمعه گفت: امروز همه دنیا قبول دارند که جمهوری اسلامی ایران با وجود توطئه های دشمنان این نظام توانست قدرت برتر منطقه را داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به رهبری خردمندانه حضرت آیت الله خامنه ای، افزود: ارتش، بسیج و سپاه و همه نیروهای نظامی با قدرتی که به آن رسیده اند دشمنان و بدخواهان را ناامید کرده اند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: با وجود قدرت کنونی جمهوری اسلامی ایران اشخاص نادانی مانند اوباما از به کارگیری همه گزینه ها علیه ایران سخن می گویند.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر گسترش علم، اظهار داشت: عزت و اقتدار ما به حضور دانشمندان متعهد در همه عرصه ها بستگی دارد؛ اما تا نقطه ایده آل فاصله داریم.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به معرفی عراق به عنوان متجاوز به ایران توسط سازمان ملل، عنوان کرد: این اعلام رسمی سازمان ملل  نشان داد یاران و پشتیبانان صدام در جنگ علیه ایران به مسأله تحمیل این جنگ و خسارات آن به ایران اعتراف دارد که در جایگاه خود نوعی معجزه است.

وی با اشاره تبلیغات امویان در زمان امام حسین(ع)، افزود: در همه زمان ها تبلیغات برای انحراف بسیار مؤثر است در زمان حاضر با ابزار های بسیار گسترده تر و پیشرفته تر و با سرعت بیشتر برای انحراف جوانان تبلیغ می شود که خانواده باید مواظب جوانان خود باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به انتصاب علیرضا رزم حسینی به عنوان استاندار کرمان از زحمات اسماعیل نجار استاندار سابق کرمان قدردانی کرد و گفت: سردار سلیمانی با تأیید رزم حسینی سبب اطمینان خاطر همگان شدند./9704/پ202/س

ارسال نظرات