۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۹۱۴۴۱
از سوی علمای بحرین؛

امسال به نام «انسجام و همبستگی اجتماعی، وظیفه دینی و ضرورت نیازهای جامعه» نامگذاری شد

خبرگزاری رسا ـ شورای اسلامی علمای بحرین شعار سال 1435 هجری قمری را «انسجام و همبستگی اجتماعی، وظیفه دینی و ضرورت نیازهای جامعه» نامگذاری کرد.
شوراي اسلامي علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای اسلامی علمای بحرین در اختتامیه هشتمین همایش عاشورا طی بیانیه‎ای شعار امسال را «انسجام و همبستگی اجتماعی..... وظیفه دینی و ضرورت نیازهای جامعه» نامگذاری کرد.


شورای اسلامی علمای بحرین در توضیح شعار امسال اظهار داشت: شعار سال 1435 قمری در راستای انسجام و همبستگی هر چه بیشتر جامعه اسلامی استوار شده است بنابراین از مسلمانان می‎خواهیم که به مضمون شعار توجه و آن را عملی سازند.


در این بیانیه آمده است: شورای اسلامی علمای بحرین از همه موسسه‎های دینی، حسینیه و مراکز اسلامی می‎خواهد که با اتخاذ اقدامات لازم در تبیین شعار و انجام به وظیفه سعی و تلاش لازم را انجام دهند.


این شورا خاطرنشان ساخت: در زمانی که مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با مشکلات فراوانی مواجه شده است حفظ اتحاد اسلامی و اجتماعی بسیار ضروری است.


این بیانیه افزود: هر جامعه ای اعم از مسلمان و غیر مسلمان باید به وظایف انسانی خود عمل و برای آینده بهتر همراه با صلح و آرامش کوشش و تلاش کند./994/ب903/د

ارسال نظرات