۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۹۰۱۷۲
استاد حوزه علمیه لرستان:

فرهنگ بسیج راز تداوم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رساـ استاد حوزه علمیه لرستان با بیان این که بسیج هدیه الهی به انقلاب ایران بود، گفت: فرهنگ بسیج راز تداوم انقلاب اسلامی است.
بسيج

حجت الاسلام سید مصطفی طاهری، استاد حوزه علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که بسیج ریشه در عمق اعتقادات دینی، مذهبی دارد، بیان داشت: فرهنگ بسیج، راز تداوم انقلاب اسلامی، سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران اسلامی و موج بیداری اسلامی در دنیا است.

 وی با بیان این که بسیج نماد اقتدار ملت ایران در نبرد با استکبارستیزی است، تصریح کرد: حماسه هشت سال دفاع ملت ایران سند گویای این حقیقت است.

 حجت الاسلام طاهری با اشاره به نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، گفت: تقویت تفکر بسیجی تضمین کننده امنیت کشور است و تحقق این مهم، جامعه را در برابر بیگانگان حفظ می کند.

 بسیج موهبت الهی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

 وی با تأکید بر این که تفکر بسیجی را در بین نوجوانان و جوانان جامعه نهادینه کنیم، افزود: اگر تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود، رشد و بالندگی کشور در عرصه های گوناگون بیشتر می شود.

 این استاد حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: وظیفه و رسالت بسیج دفاع از آرمان های انقلاب، خون شهیدان و حرکت در خط ولایت فقیه است.

 حجت الاسلام طاهری بیان داشت: بسیج باید با الهام گیری از نهضت سرخ حسینی و بینش عمیق الهی، استقرار حکومت الهی در جامعه، گسترش عدالت محوری و حقیقت خواهی و نشر آموزه های مقدس اسلامی را با تمام توان دنبال کند./9451/ت302/ب

ارسال نظرات