۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۹۰۰۵۵

کتاب «مدینه قم فی المراجع و المصادر العربیه» رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب «مدینه قم فی المراجع و المصادر العربیه» در جلسه بنیاد قم پژوهی و با حضور استاندار قم رونمایی می شود.
حرم حضرت معصومه سلام الله عليها

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «مدینه قم فی المراجع و المصادره العربیه» نوشته حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا انصاری قمی و با همکاری مشترک بنیاد قم پژوهی و کتابخانه حضرت آیت الله العظمی مرعشی نجفی رحمةالله علیه منتشر شده است.


کتاب «قم فی المراجع و المصادر العربیه» آنچه درباره شهر قم از قرن دوم تا پانزدهم هجری در منابع عربی آمده است را یک جا در اختیار علاقه مندان قرار داده است.


این کتاب امروز سه شنبه 28 آبان ساعت 18 در مجمتع طلوع مهر واقع در میدان رسالت و با حضور استاندار قم و حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود مرعشی نجفی رونمایی خواهد شد.


بنیاد قم پژوهی، مؤسسه ای است که به آهنگ تحقیق درباره گذشته و حال و آینده قم تشکیل شده است و در نظر دارد همه کتاب ها و نشریات و اسناد و مدارک درباره قم را گردآوری کند و در اختیار پژوهشگران قرار دهد.


این بنیاد پیش از این کتبی چون شناختنامه قم، قم شناسی، تاریخ تکایا و عزاداری قم، قم در منابع و مراجع فارسی و ... را که منابعی ارزشمند جهت شناخت قم را در اختیار محققین قرار می دهد منتشر کرده است./916/د102/ق

ارسال نظرات