۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۸۷۹۰۷
رییس مؤسسه مسجد:

صبر و نظم موفقیت طلاب را تضمین می کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قرائتی گفت: موفقیت یک طلبه در زندگی بعد از صبر، نظم دقیق در کارها است زیرا این کار سبب رشد در سبک زندگی خود و دیگران می‌شود.
طلبگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام تقی قرائتی، رییس مؤسسه مسجد، امروز در جمع استادان و طلاب مدرسه محمودیه کرمان گفت: یکی از شیوه ای مهم در جذب افراد به مسجد این است که خود امام جماعت به صورت منظم رفت و آمد به مسجد را داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود: یک فرد وقتی که درس حوزوی را شروع کرد باید در زندگی خود صبر را مقدم بر هر مسأله ای بکند زیرا تا 40 سالگی طعم تکامل در حوزه را نمی نوشد. اگر طلبه ای از حافظه خوبی بهره نداشت نباید خود ناامید شود که با صبر و پشتکار مناسب موفقیت به سراغ او می آید.

 

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به بحث زندگی طلبگی با اشاره به ضرورت رعایت سبک زندگی طلبگی در حوزه ها گفت: طلاب باید به لوازم این نوع زندگی در عرصه اقتصاد و اجتماع پایبند باشند همچنین سعی کنند نمازها و درس و بحث خود را در مسجد انجام دهد.

 

رییس مؤسسه مسجد بیان داشت: عامل دیگر موفقیت یک طلبه در زندگی بعد از صبر، نظم دقیق در کارها است زیرا این کار سبب رشد در سبک زندگی خود و دیگران می‌شود.

 

وی تصریح کرد: انتخاب گر بودن یکی از صفات انسان است و یک طلبه باید سراغ هدفی برود که در کار خسته نمی‌شود و اگر غیر از این باشد به هدف بالای خود نمی‌رسد زیرا موجب ناامیدی در آن کار می‌شود./970/پ203/س

ارسال نظرات