۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۸۷۲۰۱
در ایام فرخنده دهه ولایت؛

ویژه‌برنامه زنده تا چشمه غدیر از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه زنده «تا چشمه غدیر» در ایام فرخنده دهه ولایت از حرم کریمه اهل‌بیت علیهاالسلام تقدیم مخاطبان رادیو معارف می‌شود.
ويژه‌برنامه زنده «تا چشمه غدير» از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت، ویژه‌برنامه زنده «تا چشمه غدیر»‌ از استودیوی اختصاصی رادیو معارف در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها پخش می‌شود.
در این برنامه حجت‌الاسلام علی صدوقی، کارشناس علوم و معارف حدیث به تبیین و شرح خطبه غدیر حضرت رسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم، خطبه‌شناسی و حدیث‌شناسی خطبه غدیر، ضرورت پرداختن به این خطبه، معرفی حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام به عنوان جانشینی بلافصل، تاکید بر مسأله امامت، منافقین و هشدار نسبت به آنان، اوصاف دوستان و دشمنان، شرح فرازهای درباره آخرین امام، مقدمات بیعت با حضرت امیر علیه‌السلام،‌ حلال و حرام، سخنان پایانی خطبه، زمینه‌های قرآنی خطبه غدیر و اتفاقات پس از غدیر می‌پردازد.
ویژه‌برنامه زنده «تا چشمه غدیر» کاری از گروه معارف و اندیشه به سردبیری و تهیه‌کنندگی سید ابوالقاسم غضنفری و گویندگی مرتضی بهرامی خشنودی و محمدجواد محمدی از چهارشنبه 24 مهر تا پنج شنبه 2 آبان 92 از ساعت 18:30 از حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها تقدیم شنوندگان رادیو معارف، زائرین و مجاورین آستان آن حضرت می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به استودیوی اختصاصی رادیو معارف در دهه ولایت در صحن امام رضا علیه‌السلام (صحن بزرگ) حرم مطهر حضرت معصومه سلام‎الله‎علیها مراجعه کنند.
همچنین صوت این برنامه پس از پخش برای دریافت و شنیدن در صفحه اختصاصی برنامه «تا چشمه غدیر» در سایت رادیو معارف قرار می‌گیرد./9191/د102/ی
ارسال نظرات