۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۸۷۰۰۶

توزیع کتب ضدشیعی در میان حجاج از سوی وهابی‎ها

خبرگزاری رسا ـ وهابیان عربستان سعودی در اقدامی متناقض با ارزش‌های دینی به توزیع کتب ضدشیعی در میان زائران بیت‌الله الحرام اقدام کرده‌اند.
وهابيت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تعداد زیادی از شیعیانی که برای انجام فریضه حج به مکه مکرمه مشرف شده‌‌اند، با توزیع کتب ضد شیعی از سوی وهابیان در میان زائران بیت‌الله الحرام مواجه شده‌اند.

 

وهابی‌های مکه با استفاده از توزیع کتب ضدشیعی، هجوم گسترده‌ای علیه شیعیان آغاز کرده‌اند و ساکنان عربستان سعودی نیز با فشار به شیعیان آنان را در تنگنا قرار داده‌اند.

 

از بارزترین کتاب‌هایی که به وسیله این گروه در میان زائران توزیع می‌شود کتاب «الکافی فی تحذیر البشریة من دین الاثنی عشریة؛ السرطان الشیعی و اللوبی الرافضی» است که در آن تشیع نوعی سرطان تشبیه شده که همگان باید نسبت به آن هوشیار باشند.

 

وهابیان عربستان سعودی هر ساله در ایام حج اقداماتی را علیه شیعیان انجام می‌دهند و به شیوه‌های مختلف برای رواج افکار و اندیشه‌های منحرف خود و گسترش شیعه‌ستیزی تلاش می‌کنند، این در حالی است که از رژیم آل‌سعود به عنوان داعیه‌دار اجرای احکام اسلامی و شرعی انتظار می‌رود که به این گونه اقدامات متناقض با ارزش‌های دینی توجه نشان داده و حرکتی جدی برای مقابله با آن در پیش گیرد./980/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات