۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۸۶۹۲۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

اعتقاد به پایان یافتن توطئه‌های آمریکا ساده‌انگاری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اعتقاد به پایان یافتن توطئه‌های آمریکا ساده‌انگاری است و افرادی که معتقدند دشمنی‌های آمریکا به پایان رسیده افراد ساده‌ای هستند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: بکوشیم تا در کسب تقوا از خداوند متعال مدد بجوییم و از این که خود را مسلح به سلاح تقوا نکنیم هراس داشته باشم.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به آیات سوره مبارکه قیامت، بر ضرورت باورمندی افراد به اصل معاد تأکید کرد و گفت: ایمان داشته باشید که قیامت وجود دارد و اگر به این موضوع باور پیدا کردید در سایه این باور فکر و زندگیتان اصلاح میشود و به سوی خدا تقرب میجویید.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، افزود: وحدت و یکپارچگی از ضرورت‌های جامعه اسلامی است و در این راستا باید تلاش کرد تا با حفظ و تقویت خود توطئه‌های استکبار را ناکام بگذاریم.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین به بیست ویکمین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور اشاره و تصریح کرد: این دانشگاه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و تاکنون خدمات بسیار خوب و قابل قبولی را به افراد ارائه داده است.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر 660 هزار دانشجو در 600 رشته تحصیلی در مراکز علمی کاربردی کشور در حال تحصیل هستند و این نقش مهمی در دانشافزایی جوانان داشته است.
 
رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری بر ضرورت درک روز عرفه تأکید کرد و گفت: نهم ذی‌الحجه مصادف است با روز عرفه و باید این روز را مغتنم شمرده و با انجام مناسک آن از خداوند بخواهیم گره از مشکلاتمان باز کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که عید قربان، عید قربانی نفس است، اظهار داشت: تلاش کنیم تا با گرامی‌داشت این عید نفس خود را از پلیدی‌ها و آلودگی‌ها پاک کنیم.
 
امام جمعه شهرکرد با تسلیت شهادت امام باقر(ع)، بر ضرورت الگوگیری از ایشان تأکید کرد و گفت: روحیه استیکارستیزی یکی از مهمترین ویژگی‌های این امام بزرگوار است که باید از این ویژگی در این مقطع زمانی به نحو جدی الگوبرداری کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیام این که مکتب ما مکتب اهل بیت(ع) است، افزود: این مکتب به ما اجازه نمیدهد به قیمت از دست دادن ارزش‌های خود با دشمن سازش کنیم.
 
وی تصریح کرد: امروز سرسخت‌ترین دشمنان ایران اسلامی، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند و این که گاهی گفته میشود دشمنی آن‌ها با ما دشمنی مهمی نیست، کاملا غلط است.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه ایران در 60 سال اخیر، خاطرنشان کرد: تحمیل 17 هزار شهید ترور، راه‌اندازی جنگ عراق علیه ایران، تبدیل سفارت آمریکا به لانه جاسوسی، هجمه‌ها فرهنگی و تحریم اقتصادی بخشی از این توطئه‌ها و دشمنی‌های آمریکا است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتقاد به پایان یافتن توطئه‌های آمریکا ساده‌انگاری است و افرادی که معتقدند دشمنی‌های آمریکا به پایان رسیده افراد ساده‌ای هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، مقاومت را تنها راه نجات مردم ایران دانست و گفت: فرهنگ شیعی ما می‌گوید که باید بصیر و دشمن‌شناس باشیم تا فریب دشمن را نخوریم و با مقاومت به اهداف متعالی خود دست پیدا کنیم./پ202/س/9457
ارسال نظرات