۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۸۶۲۷۲
آیت الله نابلسی:

مسلمانان جنایت‎های آمریکا را فراموش نمی‎کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدای لبنان با اشاره به اینکه کاهش تنش میان آمریکا و ایران به حل بحران‎های مختلف به ویژه سوریه منجر می شود، گفت: البته آمریکا ظلم فراوانی در حق مسلمانان مرتکب شده که قابل فراموشی نیست.
آيت الله شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، مدیرحوزه علمیه امام صادق (ع) صیدا لبنان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این منطقه با اشاره تمایل آمریکا به مذاکره با ایران گفت: کم شدن تنش بین ایران و آمریکا می‌تواند به حل بحران‌های مختلف از جمله بحران سوریه بینجامد.

 


وی خاطرنشان کرد: البته دولت‌ آمریکا در طول سالیان گذشته ظلم‌ها و ناعدالتی‌های بسیاری را در حق مسلمانان روا داشته است که به این زودی قابل فراموشی نیست و آمریکا باید اقدامات جدی تری را برای جبران آن به کار گیرد.

 


این عالم لبنانی با اشاره به نیاز جامعه بشری به آرامش در برهه کنونی تصریح کرد: کشوری مانند آمریکا باید به اراده ملت‌های مختلف احترام گذاشته و با توجه به قوانین بین المللی آنها را برای ساختن آینده‌ای بهتر آزاد بگذارد.

 


آیت الله نابلسی اظهار داشت که وضعیت کنونی موجود در جهان تنها راه را برای جنگ‌ و ستیز بیشتر مهیا می‌کند و تغییر این وضعیت امری بسیار ضروری است چرا که بیم آن می‌رود فاجعه‌ای تاریخی در منطقه در پرتو حوادث اخیر به وقوع بپیوندد./983/ب902/د

ارسال نظرات