۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۸۶۰۸۶
نماینده ولی فقیه در گیلان:

تحریم ها مسیر پیشرفت و توسعه را برای ملت ایران باز کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در سخنان خود به تحریم های های یک جانبه غرب علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که تحریم ها مسیر پیشرفت و توسعه را برای ملت ایران باز کرد، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند و اثرگذار در منطقه و جهان است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان عصر امروز در مراسم افتتاحیه ششمین دوره آموزشی دبیران و ائمه جماعت ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور که در زیباکنار رشت در حال برگزاری است با مقایسه جایگاه امروز ایران نسبت به قبل از پیروزی انقلاب، گفت: علیرغم همه توطئه افکنی ها و مشکل آفرینی های نظام سلطه علیه انقلاب ملت ایران، امروز جمهوری اسلامی در عرصه جهانی افتخار و عظمتی بی نظیر دارد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام خمینی(ره) عزت و خودباوری را برای مردم کشورمان به ارمغان آوردند، افزود: ملت ایران در سایه همین خودباوری امروز به الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی ملت ایران را مردمی هوشیار و صاحب فکر و اندیشه معرفی کرد و گفت: گفتمان ملت ایران که بر گرفته از گفتمان اسلام و انقلاب است در میان ملت های جهان نهادینه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک نظام مردم سالاری دینی پایه گذاری شده است، تأکید کرد: دموکراسی در بسیاری از کشورهای غربی تنها در حد حرف و شعار باقی مانده است، اما در ایران اسلامی در عمل محقق شده است.

 

امام جمعه رشت با بیان این که روابط سایر حکومت ها با ملت هایشان یک رابطه استبدادی و دیکتاتوری است، تصریح کرد: اما رابطه مردم با حکومت اسلامی همواره مورد توجه دیگر ملت های جهان بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان ایجاد فاصله میان مردم و حکومت را یکی از مهم ترین تلاش های دشمنان در 34 سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: با همه توطئه افکنی های دشمنان، رابطه و پیوند میان ملت بزرگ ایران و حکومت و ولایت یک رابطه عمیق و تنگاتنگ است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با تأکید براین که پیوند میان ملت ایران و ولایت در هیچ شرایطی سست نخواهد شد، تصریح کرد: مردم کشورمان عاشق ولایت و رهبری بوده و همواره ثابت کردند که مدافع حقیقی انقلاب و ولایت فقیه هستند و خواهند بود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در نظام مردم سالاری دینی حاکم اسلامی همانند پدر امت محسوب می شود، بیان داشت: هیچ قدرتی نمی تواند پیوند میان مردم و حکومت اسلامی را خدشه دار کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز در سایه رهنمودهای ولی فقیه امروز به جایگاه بسیار ارزشمندی در عرصه جهانی دست یافته است، خاطرنشان کرد: دشمنان به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی پی برده اند و به همین منظور تلاش می کنند با خدشه دار کردن جایگاه ولایت در نظام اسلامی مانع از تحقق اهداف انقلاب و نظام شوند.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که آحاد جامعه اسلامی زیر پرچم ولایت حضور دارند، تصریح کرد: هیچ فردی در نظام اسلامی نباید احساس کند بی کس و تنها است چون رهبری در جامعه دینی همچون چتری همگان را پناه می دهد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم های های یک جانبه غرب علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که تحریم ها مسیر پیشرفت و توسعه را برای ملت ایران باز کرد، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند و اثرگذار در منطقه و جهان است.

 

امام جمعه رشت با بیان این که تحریم ها نمی تواند مانع از تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی شوند، خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که تحریم ها تنها بستری برای اقتدار نظام اسلامی در بخش های مختلف است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با اشاره به پیشرفت های خیره کننده کشورمان در چند سال اخیر، گفت: رشد علمی، نظامی، پزشکی و صنعتی کشورمان با وجود همین تحریم های گسترده دشمنان محقق شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روزهای نخست پیروزی انقلاب از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره)اظهار کرد: تاسیس این نهاد به عنوان میراث ماندگار امام خمینی(ره) در کشور جاودانه خواهد ماند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، مسکن را یکی از نیازهای مهم در جامعه دانست و گفت: 627 واحد مسکونی در استان با همکاری خیران برای محرومان احداث شده است که این واحدها بین 80 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

امام جمعه رشت با اشاره به این که تهیه مسکن برای محرومان باعث رفع بسیاری از مشکلات و دغدغه زندگی آنان می‌شود، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون گام‌های مثبتی در جهت رفع نیاز محرومان داشته است./950/پ202/ب

ارسال نظرات