۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۸۵۰۳۵

5 مهرماه؛ روز «یاری مسجدالاقصی و مقاومت در برابر یهودی‌سازی قدس»

خبرگزاری رسا ـ تجمع جوانان فلسطین موسوم به «ائتلاف جوانان انتفاضه» به مناسبت سیزدهمین سالگرد انتفاضه فلسطین، جمعه آینده، 5 مهرماه، را روز یاری مسجدالاقصی و مقاومت در برابر یهودی‌سازی قدس شریف اعلام کرد.
مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انتفاضه فلسطین در بیانیه‌ای از همه مردم این کشور به‌ویژه جوانان خواست تا همچنان در مقابل اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و جمعه آینده با برپایی تظاهراتی مقاومت خود را در برابر این تجاوزات به نمایش بگذارند.

 

ائتلاف مذکور در بیانیه خود با اشاره به نقش جوانان در شعله‌ور شدن انتفاضه سال 1987 میلادی و همچنین انتفاضه مسجد‌الاقصی در سال 2000 میلادی،‌ از همه فلسطینیان مناطق مختلف از جمله کرانه باختری، غزه، قدس و سرزمین‌های اشغالی سال 1948 خواست تا در این مراسم مشارکت داشته باشند.

 

در این بیانیه تأکید شده است: جمعه یاری مسجدالاقصی نشان از وحدت فلسطینیان برای رسیدن به خواسته‌های خود در انتفاضه‌های اول و دوم است.

 

در پایان بیانیه تصریح شده است که انتفاضه مسجدالاقصی و انتفاضه سال 1987 به همه ما ثابت کرد که سیاست‌های سرکوبگرانه اسرائیل اراده و عزم ملت ما را در هم نخواهد شکست./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات