۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۸۴۵۰۰
یکی از معارضان بحرینی:

بر ادامه انقلاب مصمم هستیم

خبرگزاری رسا ـ یکی از معارضان بحرین گفت: با وجود فشارهای نظام آل‎خلیفه برای از پای در آوردن انقلاب بحرین، همچنان بر ادامه انقلاب مصمم هستیم.
احمد علوي يکي از معارضان و انقلابيان بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد العلوی از معارضان و فعالان انقلاب بحرین روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران با انتقاد شدید از نقض حقوق بشر در این کشور گفت: بسیاری از کشورهای جهان، بحرین را یک کشور ناپایدار و نقض کننده حقوق بشر می‎دانند.


وی افزود: بازداشت هزاران تن، کشتار بی گناهان در زیر دست‎های جلادان نظام آل خلیفه، بازداشت کودکان و زنان، تبعیض قانون و بسیاری از مسائل دیگر بخشی از نقض حقوق بشر در بحرین است.


این فعال انقلابی، قوانین حقوق بشر و گفته‎ها بسیونی را در کشور بحرین بی معنا خواند و بیان داشت: جنایت‎های نظام آل خلیفه طی 3 سال اخیر در بحرین به گونه‎ای بوده است که صدای بسیاری از کشورهای خارجی را نیز در آورده و آنان به شدت از نقض حقوق در این کشور انتقاد کرده‎اند.


 وی بر ادامه مسیر انقلاب تا تحقق همه اهداف مشروع انقلابیان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: ما بیش از 40 سال است که قلع و قمع‎های این نظام ظالم را به امید سرنگونی این رژیم تحمل کرده‎ایم و همچنین الان علی رغم کشتار، تجاوز، باطل کردن شناسنامه و بازداشت به راه خود ادامه خواهیم داد./994/ب902/د

ارسال نظرات