۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۸۴۳۱۰
حماس:

کسی نمی‎تواند ما را از مسیر و اهداف اصلی‎مان دور کند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد: کسانی که دل به انحراف حماس از مسیر اصلی خود و گمراه سازی افکار عمومی در کشورهای اسلامی و عربی نسبت به جنایت های دشمن صهیونیستی بسته اند و در پی بازگشایی جبهه هایی علیه حماس و مقاومت و غزه هستند، کاملا در اشتباه هستند و تلاش های آنان راه به جایی نخواهد برد.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس"در بیانیه ای به مناسبت سالروز بیرون راندن دشمن صهیونیستی از باریکه غزه خاطر نشان کرد: مسیر و هدف اصلی ما قدس و فلسطین و مساله عادلانه فلسطین است و منازعه و مبارزات ما تنها با رژیم صهیونیستی، دشمن اصلی ملت فلسطین و دیگر ملت های منطقه است.

 

برهوم در ادامه تشریح کرد که مقاومت فلسطین دشمن صهیونیستی را با سرافکندگی مجبور به ترک باریکه غزه کرد و شکست مفتضحانه ای را در عرصه های سیاسی، امنیتی و نظامی به این رژیم غاصب وارد کرد و پیروزی سربلندانه ای را برای مقاومت و ملت فلسطین به ارمغان آورد.

 

وی همچنین تصریح کرد: ضربات محکم و سنگین مقاومت موجب پیروزی حق بر باطل و پیروزی عزم و اراده ملت فلسطین بر جنایت های دشمن صهیونیستی شد و این پیروزی نقطه تحولی بی سابقه در تاریخ مساله فلسطین و مبارزات با دشمن صهیونیستی بود.

 

سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد که جنبش متبوعش همچنان به تلاش ها و مبارزات خود در راستای دقاع از ملت و سرزمین مقدس فلسطین تا زمان برچیدن کامل اشغالگری از سرزمین تاریخی فلسطین ادامه خواهد داد.

 

فوزی برهوم از تمامی ملت و گروه های مقاومت فلسطین دعوت کرد در راستای پیشبرد پروژه مقاومت گام بردارند و مرحله تازه ای از مبارزات علیه دشمن صهیونیستی و طرح های جنایتکارانه آن و تحمیل معادلاتی جدید در منطقه را آغاز کنند.

 

وی خطاب به کسانی که دل به مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی بسته اند، عنوان کرد: کسانی که دل به مذاکرات خوش کرده اند و گمان می کنند که از این طریق خواسته ها و حقوق ملت فلسطین محقق خواهد شد، کاملا در اشتباه هستند و آمریکایی هایی که خود را طلایه دار صلح و سازش در منطقه می دانند، بزرگ ترین حامی شر و خشونت و ترور در جهان هستند و حماس که همراه به ملت و گروه های مقاومت فلسطین در جریان قرارداد وفاداری با آزادگان، جنگ فرقان و نبرد سجیل توانست دشمن صهیونیستی را به زانو درآورده و آن را تسلیم خواسته های خود کند، هرگز تسلیم فشارهای خارجی نشده و به مذاکرات بی نتیجه سازش با صهیونیست های جنایتکار و قاتلان فلسطینیان بی گناه تن نخواهد داد. /982/ب101/د

ارسال نظرات