۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۸۳۶۸۵
جمعیت دموکراتیک وعد بحرین:

آل‎خلیفه جنگ فرهنگی به راه‎ انداخته است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت ملی دموکراتیک وعد بحرین در بیانیه‎ای خاطرنشان ساخت: نظام آل‎خلیفه با بازداشت دانشجویان و دانش آموزان و ممانعت از تحصیل آنان، جنگ فرهنگی را در این کشور به راه انداخته است.
دانشجويان بحريني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت ملی دموکراتیک وعد، امروز در بیانیه‎ای با محکوم کردن ممانعت رژیم آل خلیفه از تحصیل ده‎ها جوان بحرینی در دانشگاه‎های این کشور تأکید کرد: آل خلیفه به دلیل عقاید، افکار و دیدگاه‎های سیاسی دانشجویان از ورود آنان به مراکز آموزشی جلوگیری می‎کند.


در این بیانیه آمده است: جوانانی که امروز از تحصیل آنان جلوگیری شد، در آینده مقابل سیاست‎های غلط نظام آل خلیفه خواهند ایستاد و امنیت و ثبات را به کشور بازمی گردانند. این جوانان شجاع، توان برهم زدن هرگونه معادلات سیاسی کشور را دارند.


جمعیت ملی دموکراتیک در ادامه خواهان آزادی دانش‎آموزان و دانشجویان از زندان‎های آل خلیفه شد و خاطرنشان ساخت: محاکمه‎های تشریفاتی و زندان‎های بی مورد باید برداشته شود تا دانشجویان بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.


این جمعیت با انتقاد از نظام آل خلیفه در بازداشت اساتید دانشگاه‎ها اظهار داشت: نظام آل خلیفه باید از انتقام‎گیری‎های سیاسی دست بردارد.


در پایان این بیانیه آمده است: جوانان باید در مقابل این جنگ فرهنگی ایستادگی کنند. آنان بایددر سیاسیت، اقتصاد و  مسائل اجتماعی تحولی شگرف انجام دهند./994/ب902/د

ارسال نظرات