۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۸۲۴۶۷

چهارمین و آخرین جلد درسنامه مهدویت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیئت علمی پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی از انتشار جلد چهارم درسنامه مهدویت خبر داد.
چهارمين و آخرين جلد درسنامه مهدويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی: نویسنده نخستین و تنها درسنامه مهدویت عنوان کرد: به حول و قوه و عنایات خداوند متعال و اهل بیت معصومین علیهم‌السلام مجموعه 4 جلدی درسنامه مهدویت با انتشار جلد پایانی، تکمیل شد.

 

خدامراد سلیمیان افزود: این مجموعه که در 60 درس بر اساس سیر تاریخی مباحث مهدویت سامان یافته است پاسخگوی نیاز عموم علاقه‌مندان به ویژه فرهنگیان عزیز و طلاب محترم در طرح مباحث مهدویت است.

 

وی با اشاره به اینکه امیدوار است این گام نخست در نگارش درسنامه مهدویت با تلاش دیگر نویسندگان و پژوهشگران مباحث مهدویت به شایستگی ادامه یابد، اظهار داشت: این مجموعه اکنون در انتشارات مرکز تخصصی مهدویت قم با تخفیف ویژه در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

 

این پژوهشگر حوزه مهدویت مهم‌ترین ویژگی این اثر را در جامعیت و قابل استفاده‌بودن برای عموم ذکر کرده و اضافه کرد: این سبب شده تا این اثر در مدت حدود سه سال بیش از ده نوبت تجدید چاپ شود. البته به دلیل نخستین اثر بودن و کار فردی به طور مسلم دارای کاستی‌هایی است که نقد و انتقاد در این زمینه را به دیده منت می‌پذیرم./992/د102/ق

ارسال نظرات