۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۸۱۶۹۸
امام جمعه قطیف عربستان:

ملت‎های اسلامی از هجمه‎های رسانه‎ای منحرف آگاه باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف با ابراز تأسف از اوضاع بغرنج کشورهای عربی گفت: ملت‎های اسلامی باید دربرابر گزندآتش هجمه‎های رسانه‎ای آگاه باشند.
حجت الاسلام  حسن صفار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن صفار، امام جمعه قطیف عربستان روز گذشته در مسجد امام رضا(ع) این شهر با برحذرکردن ملت‎های اسلامی از افتادن در دام هجمه‎های رسانه‎ای گمراه که هدفشان فتنه‎انگیزی و حمایت از گروهک‎های مشخص شده است، اظهار داشت: رسانه‎های گمراه کننده با انتشار خبرهای دروغین، اوضاع را پیچیده تر می‎کنند و خواهان ایجاد یک واقعه برای ثبات منافع گروهک‎های تروریستی است.

 

وی با بیان اینکه تجربه‎های گذشته حجم دروغها، گمراهی برخی از رسانه‎ها برای نزاع‎های فتنه‎ای ومذهبی را اثبات کرده است،گفت: ملت‎های اسلامی باید در برابر گزند آتش هجمههای رسانه‎ای آگاه باشند.

 

این عالم شیعی عربستانی با انتقاد شدید از گروهک‎های سیاسی که حامی برخی از دستگاه‎های رسانه‎ای منحرف هستند، تأکید کرد: ملت‎های که از هجمه‎های رسانه‎ای آسیب دیدند باید از این هجمه‎ها درس عبرت بگیرند.

 

وی با ابراز تأسف از اوضاع اخیر مصر، عراق، لبنان و سوریه تصریح کرد: رسانه‎های گمراه کننده سعی دارند در کشورهای اسلامی حق را باطل و باطل را حق جلوه دهند.

 

حجت الاسلام صفار گفت: خاورمیانه در عصرکنونی دستخوش طوفان حوادث سرنوشت ساز بوده که در آن وجود قدرت‎های تأثیرگذار و اراده های مختلف سبب خدشه دار کردن اوضاع بحرانی منطقه است./9456/ب902/د

ارسال نظرات