۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۸۱۵۰۳

دومین نمایشگاه بین المللی تولیدات حلال درمراکش برگزار می‎شود

خبرگزاری رساـ دومین نمایشگاه بین‌المللی تولیدات حلال،۴ و ۵ مهرماه در شهر مکناس مراکش با حضور کشورهای اسلامی و غیر اسلامی برگزار می‌شود.
برگزاري نمايشگاه بين‌المللي توليدات حلال در مغرب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی تولیدات حلال مراکش در شهریورماه سال گذشته، برگزارکنندگان این نمایشگاه تصمیم گرفتند که دومین دوره آن ‌را با دعوت از شرکت‌‌های متعدد از کشورهای اسلامی و غیراسلامی برگزار کنند.

 

این نمایشگاه، چهارم شهریور افتتاح می‌شود و در نخستین روز از این نمایشگاه، نشست‌هایی با موضوع تحقیقات و ابتکارها در زمینه تولیدات حلال و سیاست‌های خرید محصولات حلال برگزار خواهد شد و در آن کارشناسانی از سراسر جهان به ارائه دیدگاه‌های خود درباره نحوه معرفی بهتر محصولات حلال و نیز روش‌های توسعه صادرات مواد غذایی و دارویی حلال خواهند پرداخت.

 

در دومین روز این نمایشگاه نیز نشست‌هایی با موضوع اقتصاد اسلامی در خدمت صنعت حلال، استاندارد حلال در مغرب،مشترکات آن با استاندارد بین‌الملل و توسعه شبکه‌های حمل‌ونقل برای محصولات حلال برگزار خواهد شد.

 

برگزاری مراسم اعطای جایزه به بهترین شرکت تولیدکننده محصولات حلال از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که طی آن، به شرکت یا شرکت‌هایی که طی سال‌ جاری بهترین ابتکار را در معرفی یا تولید این محصولات داشته‌اند، هدایایی اعطا خواهد شد.

 

گفتنی است کمیته‌ای متشکل از کارشناسان مسائل مربوط به تولیدات حلال، وظیفه بررسی اسناد ارائه‌شده از سوی شرکت‌ها برای حضور در مسابقه بهترین شرکت را بر عهده دارند./9456/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات