۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۸۱۳۷۸
سخنگوی مجلس اعلای عراق:

عراق نیازمند راهکاری نو برای مبارزه با تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار ارائه راهکارهایی امنیتی جدید برای مبارزه با گروه‌های تروریستی و جلوگیری از کشتار مردم بی‌گناه شد.
شيخ حميد معله ، سخنگوي رسمي مجلس اعلاي اسلامي عراق
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید معله، سخنگوی رسمی مجلس اعلای اسلامی عراق، امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری الفرات خواستار تجدید نظر در راهکارهای امنیتی مبارزه با گروه‌های تروریستی شد.
 
وی بر لزوم ایجاد راهکارهای امنیتی جدید و کارآمد برای جلوگیری از بروز انفجارهای تروریستی در عراق و کشته شدن مردم بی‌گناه این کشور تاکید کرد.
 
این عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اینکه نمی‌توان تنها با اظهارات رسانه‌ای به مبارزه با تروریسم پرداخت، گفت: باید کارگروهی را تشکیل داد تا این کارگروه با کمک نیروهای امنیتی بحران امنیتی کنون عراق را حل و فصل کند.
 
حجت الاسلام معله تصریح کرد: جلوگیری از انفجارهای تروریستی مستمر در عراق تنها با استفاده از نیروهای کارآمد و سالم در دستگاه‌های امنیتی کشور و کنار گذاشتن نیروهای خیانتکار امکان پذیر است.
 
گفتنی است موج جدید انفجارهای تروریستی عراق به استان‌های جنوبی و شیعه نشین این کشور کشیده شده است، به نحوی که استان‌های ناصریه، میسان و بابل روز سه شنبه شاهد سلسله انفجارهای تروریستی بودند./983/ب902/د
ارسال نظرات