۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۸۰۸۷۱

برگزاری سومین همایش سالانه «امام صادق» در عراق

خبرگزاری رسا ـ همایش سالانه امام صادق(ع)، در سالروز شهادت آن حضرت در استان «میسان» عراق برگزار می‌شود.
امام صادق عليه السلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سومین همایش سالانه «امام صادق(ع)، 11 شهریورماه هم‌زمان با سالروز شهادت آن حضرت در استان «میسان» عراق برگزار می‌شود.

 

این همایش با نظارت دفتر مؤسسه «شهید محراب» عراق در استان میسان برگزار خواهد شد و دیروز، 26 مردادماه، در نشست دوره‌ای این دفتر برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوط به همایش بررسی شد.

 

در این همایش که به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، تعدادی از پژوهشگران، نویسندگان و اساتید علوم دینی و گروهی از اساتید حوزه علمیه، طلاب علوم دینی، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های عراق حضور خواهند یافت.

 

دفتر بخش بانوان مؤسسه شهید محراب عراق در میسان اعلام کرد: ساعت 9 صبح به وقت محلی امروز، 27 مردادماه، نشست این مرکز به‌منظور بررسی مسائل مختلف از جمله آمادگی برای برگزاری همایش امام‌ صادق(ع) و برگزاری دوره‌های ویژه بانوان مبلغ برگزار شد.

 

ایمان السودانی، مسؤول بخش بانوان مؤسسه شهید محراب عراق در میسان اظهار کرد: در این نشست برگزاری دوره‌های فقهی و عقیدتی و قرائت قرآن کریم برای بانوان مبلغ بررسی شد.

 

بنا بر این گزارش، بخش بانوان مؤسسه شهید محراب عراق در میسان بیش از 20 مبلغ در شهر «العماره»، مرکز این استان دارد و توزیع کمک‌های نقدی در میان خانواده‌های نیازمند از فعالیت‌های این بخش است./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات