۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۸۰۳۷۹
جنبش العمل اسلامی لبنان:

رژیم صهیونیستی با تجاوز به لبنان درصدد احیای روحیه خود است

خبرگزاری رسا ـ جنبش العمل اسلامی لبنان با محکومیت تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به خاک این کشور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به واسطه این تجاوزها می‌خواهد روحیه از دست رفته سربازان خود را احیا کند.
جريان العمل اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش العمل اسلامی لبنان امروز در بیانیه‌ای استمرار تجاوزهای رژیم صهیونیستی در قبال لبنان را به شدت محکوم کرد.

 

این جنبش تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به آب‌های لبنان را نقض آشکار قطع نامه 1701 سازمان ملل عنوان کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با این تجاوزها به دنبال بالابردن روحیه سربازان خود پس از شکست در جنگ سی و سه روز است.

 

جنبش العمل اسلامی لبنان، به دام افتادن گشتی رژیم صهیونیستی در مین‌هایی که خود این رژیم در دریا کاشته بود را عنایت الهی توصیف کرد و اظهار داشت که رژیم صهیونیستی تاوان کشتار مردم بی‌گناه را پس می‌دهد.

 

در این بیانیه همچنین با اشاره به سکوت برخی گروه‌ها و احزاب سیاسی لبنان در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: این گروه‌ها ربوده شدن دو خلبان ترک تبار را به شدت محکوم کرده اما هیچ واکنشی به تجاوز رژیم صهیونیستی نشان ندادند که این امر بسیار شرم آور است.

 

گفتنی است یک کشتی حامل نظامیان رژیم صهیونیستی هفته گذشته با عبور از خط تماس مرزی در منطقه اللبونه تا عمق 400 متری خاک لبنان پیشروی کرد.

 

در حین نفوذ نظامیان صهیونیست به خاک لبنان انفجاری صورت گرفت که به زخمی شدن سه تن از آنان منجر شد که ارتش لبنان احتمال داده این انفجار ناشی از برخورد کشتی صهیونیست‌ها با مین‌های دریایی باشد./983/ب902/د

ارسال نظرات