۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۸۰۱۵۷
در پی هتک حرمت بی‌وقفه صهیونیست‌ها به قبله نخست مسلمانان؛

جهاد اسلامی: مسلمانان برای دفاع از مسجدالاقصی کمر همت ببندند

خبرگزاری رسا ـ جنبش جهاد اسلامی فلسطین از فلسطینیان خواست با حضور گسترده در صحن‌های مسجدالاقصی مانع تعرض صهیونیست‌ها به قبله نخست مسلمانان شوند.
شيخ خضر حبيب از رهبران جهاد اسلامي

 

به گزارش رسا، شیخ خضر حبیب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: بیت المقدس و مسجد الاقصی در معرض بزرگترین عملیات یهودی سازی از سوی صهیونیست‌ها قرار دارد.

 

وی افزود: با توجه به این تهدید صهیونیست‌ها، فلسطینیان قدس و فلسطینیان سرزمین‌های اشغالی سال 48 باید با حضور فشرده خود در صحن‌های مسجد الاقضی به دفاع از آن بپردازند.

 

شیخ حبیب اظهار داشت: مردم برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی در سایه تهدیدات مستمر در شهر قدس باید بیشترین کمک را در شرایط کنونی مبذول دارند به خصوص که صهیونیست‌ها به دنبال تحمیل شرایط جدیدی بر مسجد الاقصی هستند و می‌خواهند اینجا را شبیه حرم ابراهیمی به دو بخش مربوط به مسلمانان و صهیونیست‌ها تقسیم کنند.

 

شیخ حبیب تصریح کرد: زمان آن رسیده است که فلسطینیان وحدت ملی خود را بازگردانند و کشورهای اسلامی و عربی نیز باید به حمایت از مسجد الاقصی به پا خیزند.

 

رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: در حالی که کشورهای عربی به مسائل داخلی خود مشغول هستند فلسطینیان باید برای مقابله با شهرک نشینان صهیونیستی و حملات این اشغالگران برای یهودی سازی و حفاری‌هایی که بنیان مسجد الاقصی را تهدید می‌کنند بر خود تکیه کنند./980/ب102/د

منبع: فارس

ارسال نظرات