۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۷۷۲۰۹

مبلغان خوزستانی به اردوهای جهادی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از اعزام مبلغان روحانی به مناطق محروم خوزستان پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.
گروه جهادي تبليغي

حجت الاسلام امیر عباسی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: اردوهای جهادی ویژه طلاب استان نسبت به سال گذشته از نظر کیفیت و کمیت بهتر برگزار است؛ چرا که با توجه به نیاز مردم مناطق محروم روحانیان استان به مناطق محروم اعزام می شوند.

وی روحانیون استان را دارای توان بسیار بالا و گسترده عنوان کرد و گفت: یکی از مأموریت های اصلی این سازمان تأمین روحانیان است که این مهم با همکاری و حمایت این سازمان انجام شده است.

حجت الاسلام عباسی با بیان این که طلاب و روحانیان دانشجویان گروه های جهادی را در این اردوها همراهی می کنند، اظهار داشت: زمان اعزام این گروه پس از ماه مبارک رمضان خواهد بود.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ولی عصر(عج) خوزستان افزود: امسال گروه های طلاب اعزامی به مناطق محروم در شهرستان گوناگون استان مستقر و بنای فعالیت روحانیان تبیلغ سنتی، پویا با نوآوری همراه با فعالیت های فرهنگی اجرا می شود.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به این که اردوهای طرح هجرت به سبب چند منظوره بودن بهترین راهکار برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان است، اظهار داشت: آشنایی بیشتر جوانان با مهارت های شغلی، تقویت انگیزه مسؤولیت پذیری، رشد و بالندگی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان از مهم ترین اهداف اجرای طرح هجرت است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پایان سخنان تصریح کرد: اردوهای طرح هجرت و جهادی به فرمان رهبر معظم انقلاب با هدف محرومیت زدایی از نقاط گوناگون کشور، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و غنی سازی اوقات فراغت جوانان در حوزه دانش آموزی و دانشجویی و بسیج اقشار طلاب و محلات آغاز شده است./9458/ت303/غ

ارسال نظرات