۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۷۶۴۰۲
فتوای عجیب وهابی عربستانی؛

خلوت مرد با جوان زیبارو شرعاً حرام است

خبرگزاری رسا ـ یک مفتی وهابی عربستانی با فتوای عجیب خلوت مرد با جوان زیبارو را حرام دانست.
عبدالله داوود مفتي وهابي عربستان

 

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری رسا، عبدالله داوود نویسنده و مفتی وهابی عربستانی  با صدور فتوای عجیب غریب خلوت مرد با جوان زیبارو را شرعا حرام دانست.

 

وی با بیان اینکه  مسأله را در کتابهای ابن کثیر خوانده است و فتواهای متعددی که آن را حرام میکند، افزود: باید بدانیم که علما فتواهایی در ممنوعیت خلوت با جوان زیبا رو و نوجوان که جذابیت دارد، صادر کردند.

 

این عالم وهابی خاطرنشان کرد: زندانهای عربستان پر از تبهکاران است که به خاطر مسایل جنسی و اختلالات بازداشت شداند و باید جامعه از این مسأله پیشگیری کند.

 

این وهابی عربستانی سپس به پخش یک قطعه ویدیویی در صفحه تویتر خود اقدام کرد  و اظهار داشت : باید پخش برنامه کودکان موسوم به  «افتح یا سمسم» ممنوع شود زیرا که عروسک این برنامه نماد همجنسگرایی است و برای ازدواج همجنسگراها از آن استفاده میشود.

 

گفتنی است این مفتی وهابی عربستانی  از هفته ها پیش در توتیر خود پیام کوتاهی به عربی منتشر کرد که در آن به آزار و اذیت زنان برای کاستن اراده آنها در کار کردن فراخوانده است. زیرا اخیرا عربستان به زنان برای کار در پاساژهای تجاری اجازه داده بود و همین امر واکنش های شدیدی در میان محافظه کاران برانگیخت.

 

پس از انتشار این فتواها، صدها عربستانی و کاربر تویتر به داوود حمله کردند و از وی پرسیدند که با همه قدرت به متوقف کردن زنان از کار دعوت می کنی و برخی نیز وی را به تحریک مردم و ترویج اقدامات شنیع و تعدی به زنان متهم کردند./9456/ب102/د

منبع: شبستان

ارسال نظرات