۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۷۵۷۰۸

وهابیت برای کم رنگ نشان دادن عظمت عاشورا دست به دامان رمضان شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس شبکه وهابی نور: ماه رمضان موضوعی بنیادین است، حادثه ای نیست که دو نفر با هم جنگیده اند یا ده نفر کشته شده اند.
کارشناس شبکه وهابي نور

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، کارشناس شبکه وهابی نور گفت: ماه رمضان موضوعی بنیادین است، حادثه ای نیست که دو نفر با هم جنگیده اند یا ده نفر کشته شده اند یا امثال اینها. بحث،بحث بسیار اساسی ای است. بحث انسانیت است، بحث بشریت است. بحث یزید و حسین نیست اینجا اگرچه این هم جزء مباحث است. ولی این جزء مباحث انسانی نیست. دو نفر تحت یک شرایط معین اختلافی بینشان ایجاد شد. حق هم بود، باطل هم بود. ولی در این موضوع، محور زندگی و فکر بشر تعیین نمی شود.

وهابیت سال هاست تلاش می کند تا ارزش های عاشورا را میان شیعیان کم رنگ نماید. اکنون دیگر حتی نظریه پردازان آمریکایی نیز پی برده اند که برای از بین بردن تشیع باید فرهنگ عاشورا را در میان شیعان کم رنگ کرد. فرانسیس فوکویاما نظریه پرداز پر آوازه آمریکایی، درسال 1986، درکنفرانسی در اورشلیم تحت عنوان بازشناسی هویت شیعه که توسط صهیونیستها برگزارشد، گفت: "شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از ابرهای ماست. پرنده ای که دو بال دارد. یک بال سبز و یک بال سرخ." او بال سبز این پرنده را مهدویت و عدالت خواهی و بال سرخ این پرنده را شهادت طلبی که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است، معرفی می کند.

وهابیت نیز در کنار صهیونیست و آمریکا تلاش می کند تا بال پرواز شیعه را هدف قرار دهد اما این آرزویی خام است که اربابان آنها هم با تمام توان وتلاششان همچنان نا امیدند./1414/9161/ 

ارسال نظرات