۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۷۵۴۱۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رییس جمهور منتخب از ورود افراطی‌ها به کابینه جلوگیری کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام‌و‌المسلمین نکونام با بیان این که رییس جمهور منتخب عقلانیت و تدبیر را سرلوحه کار خود قرار دهد، گفت: رییس جمهور منتخب از ورود افراطی های چپ و راست که همیشه به نظام ضربه زده‌اند، در دولت آینده جلوگیری کند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه این استان، با قدردانی از همدلی و همراهی ائمه جمعه استان با یکدیگر در همه مسائل استان اظهار داشت: صفای حاکم بر مجموعه ائمه جمعه استان، همدلی ها و همراهی ستودنی است و این عامل رشد استان می شود و از عوامل ارتقای فکری و معنوی مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که بارها در جمع روحانیان استان بر اتحاد و همدلی کل مجموعه تأکید کرده‌ام، اظهار داشت: بیایید همدلی‌ها را قوت بخشیم و هر چه می‌توانیم به همدیگر کمک کنیم تا حوزه‌های علمیه و استان‌مان رشد یابند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که در روز قیامت ما پاسخگوی جواب دین مردم هستیم، تصریح کرد: لازمه پاسخگویی به محضر خداوند متعال این است که دست در دست هم دهیم تا بتوانیم رسالت خود را به خوبی ایفا کنیم.
رییس شورای عالی حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری در ادامه به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این ماه از فرصت‌ها نهایت استفاده را بکنیم و دل‌هایمان را با نورانیت خداوند متعال جلا دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به ربوبیت حضرت حق تعالی بیان داشت: در معرض خطرهای بسیاری هستیم؛ پس بکوشیم با پناه بردن به خداوند در این ماه مبارک، خود را از هرگونه آلودگی و ناپاکی در امان بداریم.
امام جمعه شهرکرد در پایان به مسأله انتخابات خردادماه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب تحقق یافت که خاری بود بر چشم دشمنان و بذر امید را در جامعه شکوفا کرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است، تصریح کرد: ما همه از لطف خداوند متعال غافل بودیم و نتیجه انتخابات رحمت حق تعالی به این کشور بود.
وی اثبات حقانیت نظام را مهم‎ترین دستاورد انتخابات بیان کرد و افزود: آنان که 4 سال نظام را متهم به تقلب می کردند، سر تعظیم فرود آوردند و این انتخابات را دموکرات ترین انتخابات جهان دانستند.
رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به دولت یازدهم اظهار داشت: به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، همه باید رییس جمهور منتخب را تا زمانی که در راه نظام و اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان قرار دارد، کمک کنند.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان این که رییس جمهور منتخب عقلانیت و تدبیر را سرلوحه کار خود قرار دهد، ابراز داشت: رییس جمهور منتخب از ورود افراطی های چپ و راست که همواره به نظام ضربه زده اند، در دولت آینده جلوگیری کند./9457/پ202/س
ارسال نظرات