۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۷۴۶۹۶
آیت الله نجفی:

حوزه علمیه خیمه‎ای برای حمایت از مردم است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بر لزوم گسترش ارتباط میان مردم و حوزه‏‎های علمیه تأکید کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه خیمه‎ای برای حمایت از مردم است.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در پیامی که امروز از سوی حجت الاسلام شیخ علی نجفی، فرزند و نماینده وی در بیست و چهارمین همایش مبلغان خانم و آقا در این شهر قرائت شد با اشاره به اوضاع نامناسب عراق بر لزوم حضور گسترده مبلغان در میان مردم تأکید کرد.

 

در این پیام آمده است: مبلغان خانم و آقا باید در میان مردم حضور یافته و اهمیت این ماه بزرگ را به آنان گوشزد کنند. ملت باید همواره با حوزه علمیه در ارتباط باشند، زیرا حوزه علمیه خیمه حامی ملت به شمار می آید.

 

حضرت آیت الله نجفی با اشاره به افزایش انفجارهای تروریستی در عراق، گفت: اوضاع امنیتی رو به پسرفت است و بیکاری و بی توجهی به کرامت مردم پس از 10 سال از سرنگونی نظام دیکتاتوری همچنان ادامه دارد و شهروندان از حقوق ساده خود نیز محروم هستند.

 

وی افزود: بغداد، نینوا، کرکوک، صلاح الدین و برخی دیگر از مناطق کشور با تکرار عملیات تروریستی مواجه هستند و از نخست وزیر می خواهیم در مدیریت دستگاه های امنیتی تغییراتی ایجاد کرده و جلوی این ناامنی را بگیرد.

 

این مرجع تقلید بر لزوم یادآوری اعضای شوراهای استانی به وعده های داده شده تأکید کرد و اظهار داشت: بنده همچنان اعتقاد دارم که انتخاب لیست به جای انتخاب افراد مضرات بسیار فراوانی دارد و از مردم می خواهم این شیوه را محکوم ساخته و اجازه اجرای آن را در انتخاباتهای آینده ندهند./980/ب902/د

ارسال نظرات