۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۷۳۹۱۸
در پی تهدید به اخراج؛

علمای شیعه بحرین از نماینده آیت الله سیستانی در این کشور حمایت کردند

خبرگزاری رسا ـ علمای شیعه بحرین در واکنش با تلاش آل‎خلیفه برای اخراج نماینده آیت الله سیستانی از این کشور، با وی دیدار و این اقدام نظام را محکوم کردند.
علمای شیعه بحرین از نماینده آیت الله سیستانی در این کشور حمایت کردند علمای شیعه بحرین از نماینده آیت الله سیستانی در این کشور حمایت کردند علمای شیعه بحرین از نماینده آیت الله سیستانی در این کشور حمایت کردند علمای شیعه بحرین از نماینده آیت الله سیستانی در این کشور حمایت کردند علمای شیعه بحرین از نماینده آیت الله سیستانی در این کشور حمایت کردند

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأتی از اعضای شورای اسلامی علمای بحرین در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین النجاتی نماینده آیت الله سیستانی، حمایت کامل خود را از این روحانی اعلام کرده و تصمیم آل‎خلیفه درباره اخراج وی از بحرین را مغایر حقوق اولیه دانستند.


حجت الاسلام سید مجید المشعل رییس شورای اسلامی علمای بحرین در این دیدار با محکوم کردن این اقدام خاطرنشان ساخت: حجت الاسلام و المسلمین نجاتی از شخصیت‎های کم نظیر علمی و دینی منطقه به شمار می آید و نقش موثری در گسترش سطح علمی و اجتماعی کشور ایفا می کند.


وی گفت: شورای اسلامی علمای بحرین از حجت الاسلام و المسلمین نجاتی و انقلابیانی که ملیت آنان از سوی رژیم آل خلیفه باطل شده است، حمایت می‎کند.


گفتنی است رژیم آل خلیفه ملیت حجت الاسلام و المسلمین نجاتی، همسر و سه فرزند وی را در سال 2012 باطل و به آنان تا این ایام مهلت داده بود که خاک بحرین را ترک کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات