۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۷۳۶۱۲
رییس مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر:

خبر رسانه‎ها درباره امام موسی صدر مستدل نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با اشاره به این که تصورمان این بود که پس از تحولات لیبی می‌توانیم زودتر به نتیجه برسیم و همه امیدوار شده بودیم که بتوانیم آزادی امام موسی صدر را ببینبم، گفت: خبر رسانه‎ها درباره امام موسی صدر مستدل نیست.
خانم حورا صدر، رييس مؤسسه فرهنگي تحقيقاتي امام موسي صدر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم حورا صدر، رییس مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، عصر امروز چهارشنبه پنجم تیر ماه در چهارمین سلسله از درس گفتارهای اندیشه و عمل امام موسی صدر با عنوان نشست «امام موسی صدر و چشم‌انداز مقاومت» که در این مؤسسه در تهران برگزار شد، در پاسخ به سؤال های متعدد درباره سرنوشت امام موسی صدر گفت: شاید این یک موضوعی است که یک جلسه کامل یا حتی بیش از این نیاز داشته باشد اما متأسفانه این سؤال دردناکی است که شاید ما از همه بیشتر همیشه باید آن را بپرسیم.

 

وی افزود: تصورمان این بود که پس از تحولات لیبی می‌توانیم زودتر به نتیجه برسیم و همه امیدوار شده بودیم که بتوانیم آزادی امام موسی صدر را ببینبم.

 

رییس مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر ابراز داشت: البته که همچنان امیدار هستیم اما در شرایطی به سر می‌بریم که اصلا آن وضعیتی که پس از تشکیل کمیته رسمی پیگیری، سفرهایی به لیبی و امیدهایی که مسؤولان لیبی به ما دادند، انتظار داشتیم، وجود ندارد.

 

خانم صدر گفت: ابتدا امیدواری زیادی پیدا کردیم منتها هیچ کدام از این امیدواری ها به تحقق نرسید و همچنان پیگیر هستیم.

 

وی تصریح کرد: از سوی دیگر همچنان این جنگ اعصاب و جنگ روانی ادامه دارد و هر روز خبری از یک طرف از برخی شخصیت و مسؤولان لیبی و فلسطینی منتشر می‌شود اما شاید هم اکنون تنها حرفی که می‌توانیم بگوییم، این است که هیچ کدام از این حرفهایی که زده می‌شود بر اساس منبع مستدل نیست، فقط شایعاتی است که متأسفانه در رسانه‌ها مطرح می‌شود و امیدواریم که هرچه زودتر بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم./956/ب202/د

ارسال نظرات