۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۷۲۹۲۴
یکی از رهبران انقلاب بحرین:

عقب‎نشینی از انقلاب پس از تقدیم شهدا غیرممکن است

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران انقلاب بحرین در تجمع بزرگ انقلابیان این کشور، عقب‎نشینی از خواسته‎های مشروع ملت پس از تقدیم بیش از 100 شهید را غیرممکن دانست.
تظاهرات پرشکوه و تاريخي در بحرين تظاهرات پرشکوه و تاريخي در بحرين تجمع انقلابيان بحريني در منطقه سار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، انقلابیان بحرینی همانند ماه‎های گذشته در روز جمعه گردهم آمده و با اعتراض به سرکوب مردم از سوی نظام آل خلفه بر ادامه انقلاب تا تحقق مطالبات مشروع ملت تأکید کردند.

 

انقلابیان در این تجمع که با عنوان «از حق خود کوتاه نمی آییم» در منطقه المحروق برگزار شد، برچیده شدن ظلم و ستم را از این کشور خواستار شدند.

 

پدر حسام الحداد از شهدای انقلاب بحرین در این تجمع، گفت: زندگی همچنان در بحرین ادامه دارد و انقلاب و خون شهدا در بدن جوانان ما در جریان است. ما همچنان در در دست هم داده و برای امنیت و ثبات بحرین تلاش می کنیم.

 

حسن مرزوق معاون دبیرکل تجمع ملی دموکراتیک بحرین نیز سرکوب انقلابیان از سوی رژیم آل خلیفه را محکوم کرد و افزود: رژیم آل خلیفه ظلمهای بسیاری را علیه ملت انجام داده است.

 

وی بر استمرار انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: چگونه می توانیم پس از این که شهدای فراوانی تقدیم کرده ایم از هدف اصلی خود عقب نشینی کنیم؟ ملت تا همیشه در برابر استبداد و فساد خواهد ایستاد./994/ب902/د

ارسال نظرات