۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۷۲۰۶۶
مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران:

حضور حماسی مردم تیری سهمگین بر سینه استکبار جهانی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران، با تقدیر از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد، گفت: این حضور حماسی تیری سهمگین بر سینه استکبار جهانی بود.
حجت الاسلام علي غفاري، مدير منطقه پنج حوزه علميه خواهران

حجت الاسلام علی غفاری، مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تقدیر از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد، گفت: این حضور حماسی تیری سهمگین بر سینه استکبار جهانی بود.

 

وی با بیان این که حضور تاریخی و حماسه ساز ملت هوشمند ایران در پای صندوق های رأی همچون سرب گداخته ای بر چشم فتنه گران داخلی و خارجی بود، تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با این حضور خیره کننده خود لبیکی صادقانه و بصیرانه به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند.

 

مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران در ادامه سخنان خود گفت: این حضور حداکثری مردم کشورمان در انتخابات را موجب انسجام همه طوایف و ادیان قلمرو حکومت اسلامی و باعث استحکام پایه های نظام اسلامی بر محور ولایت مطلقه فقیه و زنگ بیدار باش و خود باوری برای امت اسلامی در سراسر گیتی خواهد بود.

 

حجت الاسلام غفاری با تقدیر از همه کاندیدا که اصول اخلاقی را رعایت کردند، ادامه داد: باید به پاس همت بلند ملت فهیم ایران اسلامی همه مسؤولان و رییس جمهور منتخب گرد بیرق ولایت، جبهه شکر به پیشگاه حضرت سبحان سائیده و کمر همت در رفع معضلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و تلاش مضاعف در رشد و بالندگی کشورمان ایران بسته تا ضمن تسلای قلب حضرت ولی عصر(عج) موجب شادی روح امام راحل و شهدا را فراهم کنیم.

 

مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران با بیان این که حضور حماسی ملت در دفاع از ارزش های الهی انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: خلق این حماسی سیاسی پیروزی دیگری برای نظام اسلامی بوده است.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان این که انتخابات یازدهم به حماسه سیاسی غرور آفرین و دشمن شکن تبدیل شد، تصریح کرد: حضور خیره کننده مردم در این آزمون عظیم یأس و ناامیدی دشمنان را پی داشت.

 

وی با اشاره به این که مشارکت حداکثری در جشن مردم سالاری نشان از درک درست و سیاسی ملت ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان بار دیگر به همه دنیا ثابت کردند که پشتیبان نظام و رهبری انقلاب هستند.

 

مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران این حضور حماسی ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رأی را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی بستر تحقق عملی خلق حماسه سیاسی از سوی مردم را فراهم کردند.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان این که این حضور با معنی، دشمنان نظام را به سکوت و تحیر وا داشته است، تصریح کرد: مردم کشورمان ثابت کردند که از درکی عمیق نسبت به مسائل برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی همه توان خود را در جهت کمرنگ کردن مردم در انتخابات به کار گرفتند، ادامه داد: اما ملت بزرگ ایران ثابت کردند که به هیچ عنوان تحت تأثیر القائات دشمنان قرار نخواهند گرفت./950/ت302/ب

ارسال نظرات