۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۷۱۴۹۴

کتاب «راه اینجاست» در افغانستان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب"راه اینجاست" گزیده بیانات حضرت آیت الله خامنه‎ای در مورد ابعاد شخصیتی و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) از سوی انتشارات تبیان در افغانستان منتشر شد.
کتاب" راه اينجاست" گزيده بيانات حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب" راه اینجاست" گزیده بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در مورد ابعاد شخصیتی و اندیشه های حضرت امام خمینی( ره ) از سوی انتشارات تبیان، روز گذشته در تیراژ 4000 هزار جلد چاپ و انتشار یافت.

 

در مقدمه این کتاب در خصوصیات این مرد بزرگ آمده است: خصوصیت امام بزرگوار ما رعایت تقوا بود. همه شما تقوا را دستور العمل زندگی خود قرار دهید، تا همچنان که ابواب رحمت الهی برروی آن مرد بزرگ باز شد، بر روی ما هم باز شود.

 

این کتاب می افزاید: شاگردان امام و آشنایان با امام، ایشان را در حد بالایی با عشق و محبت دوست داشتند؛ اما آنچه درباره امام گفته شده است، منشا آن محبت نیست، منشا آن خصوصیاتی است که در امام خمینی (ره) بود.

 

در بخش دیگری آمده است: این شخصیت دارای ابعاد گوناگون، هیچ اصرار و عجله ای نداشت که آن زیبایی ها و درخشندگی های وجود خود را به رخ کسی بکشد. هر وقت و هرجا تکلیف شرعی او را وادار به حرکتی کرد، بعدی از ابعاد او آشکار شد./994/ب102/د

ارسال نظرات