۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۶۹۰۵۱

هفته نامه ندای رسا در ایستگاه شصت و دوم

خبرگزاری رسا ـ شصت و دومین شماره هفته نامه تحلیلی اطلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چاپ و در استان خوزستان منتشر شده است.
شماره 62 هفته نامه نداي رسا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شصت و دومین شماره هفته نامه تحلیلی اطلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چاپ و در سطح استان خوزستان منتشر شده است.

«اعزام 3 هزار اهوازی به حرم امام خمینی رحمةالله علیه»، «آغاز طرح پخش اذان در سطح شهر اهواز»، «تولید نرم افزار چند رسانه ای حماسه سیاسی»، «انتخابات، هدیه اسلام به ملت ما»، «چرا به حضرت علی علیه السلام «قسیم النار و الجنة » می گویند؟»، «چهل نکته درباره انتخابات»، «علی زینت بخش نام 6/5 میلیون ایرانی» و «احداث فرهنگسرا در مناطق شهر اهواز» اخبار، مطالب و گزارشات این نشریه را تشکیل می دهد.

در یادادشت این نشریه که به حضور در انتخابات اختصاص داده شده آمده است: انتخابات نماد حرکت اسلامی در کشور ماست. انتخابات، هدیه اسلام به ملت ماست. امام بزرگوار ما حکومت اسلامی به روش انتخاباتی را به ما یاد داد.

حکومت اسلامی در ذهن ها و خاطره ها به شکل خلافت های موروثی به یادگار مانده بود؛ خیال می کردند حکومت اسلامی یعنی مثل خلافت بنی امیه و بنی عباس یا خلافت ترکان عثمانی؛ یک نفر با نام و شکل ظاهری خلیفه، اما با باطن و عمل فرعون و پادشاهان مستبد؛ پس هم که از دنیا می رود، یک نفر را به جای خود معین کند، در ذهن مردم دنیا، حکومت اسلامی به این شکل تصویر می شد؛ که بزرگ ترین اهانت به اسلام و حکومت اسلامی بود.

امام، حکومت اسلامی به روش انتخابات مردم و حضور ملت و تعیین منتخب مردم را که خلاصه ای اسلام است بار دیگر برای مردم ما معنا کرد و در جامعه ما تحقق بخشید، امروز در کشور ما مسؤولان سطوح مختلف به وسیله مردم انتخاب شده اند؛ یا مستقیم یا غیرمستقیم. مسؤولان انتصابی، مسؤولیت موروثی، مسؤولیت به خاطر پول و چیزهای مادی و دنیوی، در نظام جمهوری اسلامی نداریم. انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات خبرگان تعیین رهبری، و انتخابات شورای شهر جزو افتخارات ملت ایران، جزو افتخارات اسلام، و جزو افتخارات شخص امام است.

کاهش مصرف برق با دستگاه های ایرانی، فهرست 15 واکسن در دست تولد، از هپاتیت تا مار زدگی، توانایی زنبور عسل در شناسایی مین و بمب های خنثی نشده، ساخت تخت های جراحی با استاندارد بین المللی در ایران، اسرار میدان مغناطیسی ماه، تأمین بیش از 14 درصد ظرفیت برق کشور از طریق منابق تجدید پذیر و معرفی پایگاه اطلاع رسانی انتخابات مطالب و نوشته های شصت و دومین شماره هفته نامه ندای رسا را تشکیل می دهد.

در ستون معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطره ای از شهید علی مهدی منصوری می خوانیم: کار علی در منطقه اطلاعات عملیات بود و بسیار هم در کارش شجاع بود. دوستانش می گفتند حتی تا پشت سنگرهای عراقی هم می رفت. یک بار با یکی از همرزمان خود برای شناسایی تا نزدیک عراقی ها رفته بودند همرزمش می گفت: نیروهای مستقر در یکی از سنگرهای عراقی متوجه حضور ما شدند و ما را به رگبار بستند. با هر زحمتی که بود خودمان را از آنجا نجات دادیم. وقتی اوضاع آرام شد دیدم علی با هر مشقتی که بود بلند شد و گفت: برگردیم، گفتم: کجا، جواب داد معلوم است شناسایی، بعد من جلویش را به زور گرفتم.

یادآور می شود شصت و دومین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و همکاری هیأت تحریریه چاپ و منتشر شده است./9458/ن601/ق

ارسال نظرات