۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۶۷۷۳۵
امام جمعه نکا:

احترام به قانون تنها راه برگزاری انتخابات شکوهمند است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت:پایبندی به قانون مهم ترین اصلی است که باید همه نامزدهای انتخاباتی، طرفداران و حتی مخالفان احتمالی نامزدها آن را رعایت کرده و پایبند به قانون باشند.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا افزود: این نظام و انقلاب نیازمند، افراد خبره و مورد تأیید رهبر معظم انقلاب با ملاک های اعلام شده از سوی ایشان است.

 

وی اظهار داشت:  فصل الخطاب همه برنامه ها و تبلیغات و عملکردهای ما در انتخاب اصلح، باید رهبری و تأکیدهای ایشان باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی یادآور شد: انتخابات آینده یکی از صحنه های حساس و سرنوشت ساز ملت ایران است که لازم است همه اقشار مردم هوشیاری و روحیه مقابله با توطئه های دشمنان را حفظ کنند.

 

وی ادامه داد: انتخابات به عنوان یک امتحان و آزمون حساس الهی است که باید ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب سربلند و سرافراز از این آزمون بیرون بیایند.

 

امام جمعه نکا با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات 24 خرداد افزود: دشمنان ایران اسلامی مقدماتی را فراهم کرده اند تا جریان انتخابات ما را رصد کنند و حضور مردم را در انتخابات آینده کمرنگ کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی خاطرنشان کرد: بحث انتخابات آزاد، برنامه دشمن برای تضعیف نظام است و همه مسؤولان و مردم، برای حفظ آرامش در کشور تلاش کنند.

 

وی گفت: پایبندی به قانون مهم ترین اصلی است که باید همه نامزدهای انتخاباتی، طرفداران و حتی مخالفان احتمالی نامزدها آن را رعایت کرده و پایبند به قانون باشند.

 

وی با اشاره به شور و مشورت در اسلام، اضافه کرد: در دین مبین اسلام مشورت یک اصل است و باید همگان به این مهم عنایت داشته باشند. 

 

امام جمعه نکا افزود: نباید سرگرم شده در انتنخابات ریاست جمهوری ما را از انتخابات شوراها بازدارد  چرا که انتخابات شوراها نیز از حساسیت ویژه برخوردار است و باید افرادی در جایگاه‌های شهری قرار گیرند که دارای صلاحیت باشند./950/ت303/س

ارسال نظرات