۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۶۵۹۳۴
امروز در نمایشگاه کتاب؛

نشست بررسی تحولات سوریه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نشست بررسی تحولات سوریه با حضور آقایان رنجبر شیرازی، دبیر کمیته بیداری اسلامی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دهقانی کارشناس تحولات سوریه برگزار می شود.
بيداري اسلامي

محمدرضا پاکروان، رییس سالن سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نشست بررسی تحولات سوریه با حضور اندیشمندان و صاحب نظران با محوریت بیداری اسلامی و تحولات سوریه در روز جمعه بیستم اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 18 خبر داد.

وی گفت: این نشست با حضور آقایان رنجبر شیرازی، دبیر کمیته بیداری اسلامی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دهقانی کارشناس تحولات سوریه و در سالن شماره 13 سرای تمدن بیداری اسلامی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.

گفتنی است کمیته بیداری اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدام به برگزاری سلسله نشست های مختلف در خصوص بیداری اسلامی تحت عناوین زنان و بیداری اسلامی، دیپلماسی وحدت و بیداری اسلامی، تحولات بیداری اسلامی در مصر، تونس و لیبی، چالش های بیداری اسلامی و هنرمندان و بیداری اسلامی نموده است و نشست بررسی تحولات سوریه آخرین نشست از سلسله نشست های کمیته بیداری اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است که در دهمین روز بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

پاکروان اعلام کرد: علاوه بر آقایان رنجبر شیرازی و دهقانی سخنرانان دیگری نیز در این نشست حضور خواهند داشت که حضور آنها قطعی نشده است. /959/ت302/ص

 

ارسال نظرات