۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۶۵۲۲۶

نام‎نویسی پذیرش حوزه علمیه اصفهان تا 26 اردیبهشت ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: واجدین شرایط تحصیل در مدارس علمیه اصفهان،برای ثبت نام در آزمون ورودی دوره های بلند مدت باید حداکثر تا 26 اردیبهشت با مراجعه به سایت مرکز مدیریت اصفهان نام نویسی کنند.
معاونت آموزش و پژوهش حوزه علميه اصفهان

 حجت الاسلام محسن جلالی، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: ثبت نام از واجدین شرایط به تحصیل در مدارس علمیه اصفهان، جهت سال تحصیلی جدید از 26 فروردین ماه شروع شده و تا 26 اردیبهشت ادامه دارد.

 

 معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، ابراز داشت: این مرکز از برادران واجد شرایط تحصیل در دوره های بلند مدت حوزه علمیه به صورت اینترنتی ثبت نام به عمل آورده و پس از انجام مراحل آزمون کتبی و مصاحبه، طلاب مورد نیاز گزینش و جذب می شوند. 

 

 وی گفت: ثبت نام در سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی صورت می پذیرد و آزمون دارندگان مدرک تحصیلی زیر دیپلم در ساعت 9 صبح روز جمعه 17 خرداد و آزمون دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر در ساعت 9 صبح روز دوشنبه 27 خرداد سال جاری برگزار می شود.

 

 حجت الاسلام جلالی اظهار داشت: اطلاعات دقیق مربوط به محل برگزاری آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه، سه روز قبل از هر آزمون در پایگاه اینترنتی معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان اعلام می شود. 

 

 وی در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان تحصیل در حوزه های علمیه استان اصفهان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام و منابع آزمون، دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به نشانی WWW.Esf.Hozeh.com دریافت کنند. /939/ت302/ب

ارسال نظرات