۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۶۴۷۳۸
سفر پنج روزه آیت الله نوری پایان یافت؛

تجلیل مردم لرستان از آیت الله نوری همدانی

خبرگزاری رسا ـ علما، مسؤولان و اقشار مختلف مردم استان لرستان در پایان سفر پنج روزه حضرت آیت الله نوری همدانی به این استان با سر دادن شعار «مرجع انقلابی خدا نگهدار تو» وی را بدرقه کردند.
آيت الله حسين نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین بدرقه حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز جمعه با حضور علما، مسؤولان و اقشار مختلف مردم خرم آباد برگزار شد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در این مراسم ضمن تبیین شرایط حساس کشور و انتخابات پیش رو و بیان ویژگی های رییس جمهور آینده، از مهمان نوازی مردم لرستان در طول مدت سفر پنج روزه خود به این استان تقدیر کرد و مردم این خطه را مردمانی متدین، انقلابی و ولایت مدار توصیف کرد.


بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله نوری همدانی که از روز دوشنبه میهمان مردم استان لرستان بود، در طول پنج روز سفر خود به این استان، افزون بر دیدارهای مختلف با علما، حوزویان، خانواده های شهدا، دانشجویان، مدیران و نیروهای مسلح، به چند شهر این استان نیز سفر و در اجتماع باشکوه مردم سخنرانی کرد.
 
در مراسم بدرقه حضرت آیت الله نوری همدانی، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، از حضور این مرجع تقلید در شهر خرم آباد تقدیر و سفر وی را پر خیر و برکت ارزیابی کرد.
 
وی سفر حضرت آیت الله نوری همدانی را نقطه عطفی در تاریخ استان لرستان و نخستین سفر یک مرجع تقلید به این منطقه دانست و استقبال مردم از ایشان را نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم با روحانیت و مرجعیت عنوان کرد.
 
در پایان سفر حضرت آیت الله نوری همدانی مردم خرم آباد به همراه مسؤولان و شخصیت های فرهنگی و حوزوی با سر دادن شعارهایی از جمله مرجع انقلابی خدا نگهدار تو، ای حامی ولایت خدا نگهدار تو از مواضع صریح وی در دفاع از انقلاب و رهبری تجلیل و وی را بدرقه کردند./924/پ202/ج

ارسال نظرات