۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۶۳۹۰۰

نشست ستاد 15 خرداد چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست اعضای ستاد پانزدهم خرداد چهارمحال و بختیاری در سال92، در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
نشست ستاد 15 خرداد چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نخستین نشست اعضای ستاد پانزدهم خرداد چهارمحال و بختیاری در سال92، ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با برشمردن ویژگی‌های قیام 15 خرداد 42 گفت: 15 خرداد سال 1342 یکی از عرصه‌های زیبای ولایتمداری و پیوند زیبای مردم با ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه حق این روز بزرگ را آن گونه که باید بجا نیاورده ایم، افزود: زبان از بیان زوایای پنهان انقلاب اسلامی ایران کوتاه است و این انقلاب دلهای بشریت را در سراسر گیتی مجذوب خود کرد.

در ادامه نیز علی گرجی، رییس ستاد بزرگداشت پنجاهمین سالگرد 15خرداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پانزدهم خرداد صبح صادقی برای آغاز روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و در واقع می‌توان گفت که بذرهای این حرکت عظیم در چنین قیامی افشانده شد.

گرجی تثبیت مرجعیت و رهبری امام خمینی(ره)، بیداری مردم، قرار گرفتن علما و مراجع در سطح رهبری نیروهای مذهبی را از برکات و ثمرات 15خرداد برشمرد و افزود: مردم ایران اسلامی در 15خرداد بیدار شدند و مخالفت خود را با اصل نظام طاغوتی اعلام کردند.

وی همچنین با بیان اینکه در 15خرداد 42 اقشار گوناگون با اتحاد خود این حماسه را آفریدند، تصریح کرد: امیدوایم با برنامه‌ریزی های صورت گرفته شاهد برگزاری مراسماتی ویژه به منظور رفع مظلومیت از این واقعه تاریخی باشیم./9457/پ203/س

ارسال نظرات