۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۶۳۵۵۱
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

شیطنت برخی کشورها برای تغییر نام خلیج فارس بی‌نتیجه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به دهم اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: خلیج فارس همیشه فارس باقی خواهد ماند و کشورهایی که در نام خلیج فارس شیطنت و ایجاد ناامنی می کنند، راه به جایی نمی برند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، امام جمعه شهرکرد ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر گفت: کار و تلاش در دین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و کارگران با تلاش و ادا کردن حق کاری که انجام می دهند به جامعه خدمت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: اگر در جامعه اسلامی بین کارگران و کارفرمایان همکاری وجود داشته باشد، جامعه روز به روز پویا‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در جهارمحال و بختیاری با اشاره به روز شوراها و هفته شهر و شهروند گفت: کسانی که می‌خواهیم در انتخابات شهر و روستا انتخاب کنیم باید دارای ویژگی هایی همچون تعهد، تخصص، امانت‌داری و پیروی از گفتمان عدالت و پیشرفت باشد؛ چرا که آبادی شهر به دست توانای چنین مردانی عملی خواهد شد.

وی همچنین به دهم اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: خلیج فارس همیشه فارس باقی خواهد ماند و کشورهایی که در نام خلیج فارس شیطنت و ایجاد ناامنی می کنند، راه به جایی نمی برند.

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری همایش ملی نقش نماز در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان دوران سال های دفاع مقدس، با اقامه نماز اول وقت و به پشتوانه ایمان قوی و خلوص رفتار، استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، سالروز میلاد حضرت زهرا(س) را گرامی داشت و افزود: حضرت زهرا(س) الگویی بی نظیر و ارزشمند برای زنان و مادران در دین مبین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به 12 اردیبهشت، روز شهادت استاد مرتضی مطهری اشاره کرد و ادامه داد: این شهید بزرگوار، مجاهدی خستگی ناپذیر، فیلسوفی متعهد، انسان شناس و شاگرد و یاور مخلص امام خمینی(ره) بود.

امام جمعه شهرکرد توسعه هر چه بیشتر کشور را در گرو فعالیت‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر قرار است کشوری به رشد و تعالی برسد، باید دارای نظام آموزش و پرورش قوی باشد.

وی همچنین فرا رسیدن روز معلم را گرامی داشت و این روز را به فرهنگیان جامعه تبریک گفت./9457/پ202/س

ارسال نظرات