۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۶۲۸۰۳
جهاد اسلامی:

آمریکا به اسرائیل برای حمله به غزه چراغ سبز نشان داده است

خبرگزاری رسا ـ جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که آمریکا به رژیم اشغالگر برای حمله جدید علیه نوار غزه چراغ سبز نشان داده است.
جهاد اسلامي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد المدلل از رهبران جهاد اسلامی، گفت: اسرائیل تصمیمات جدی برای آغاز جنگ جدید علیه نوار غزه با حمایت نظامی و سیاسی آمریکا دارد.

 

وی تصریح کرد که آمریکا از رژیم اشغالگر حمایت می‌کند و ارتش آن را به مهمات نظامی و تکنولوژیکی برای آغاز جنگ علیه غزه مجهز می‌کند.

 

المدلل همچنین به رژیم اشغالگر و ارتش آن برای ورود به غزه هشدار داد و تأکید کرد: جنگ علیه نوار غزه هرگز ساده نخواهد بود و غزه را به گورستانی برای نظامیان اسرائیل تبدیل خواهیم کرد.

 

این رهبر جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: نوار غزه آماده نبرد آینده با ارتش رژیم اشغالگر است و دشمن را با ضربات دردناک غافلگیر خواهد کرد.

 

موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این در اظهاراتی غزه را به آغاز عملیات نظامی و وارد آوردن ضربه با مشت آهنین در صورت تداوم شلیک موشک‌ها از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی تهدید کرده بود.

 

بنی گانتس، رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز هفته گذشته به آغاز عملیات نظامی گسترده علیه غزه تهدید کرد./980/ب101/د

ارسال نظرات