۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۶۲۱۴۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

حماسه سیاسی ملت ایران استکبار جهانی را به انفعال می کشاند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه آفرینی مردم در انتخابات موجب انفعال دشمنان نظام به ویژه آمریکا می شود، افزود: ملت ما یکبار دیگر ثابت خواهند کرد که از هوش و بصیرت بسیار بالای برخوردار هستند، هرچند که دشمن نیز هیچ وقت دست از اقدامات خصمانه خود برنخواهد داشت.
امام جمعه گلوگاه

حجت الاسلام حسین رستمی، امام جمعه گلوگاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، این نامگذاری را بسیار مهم و حائز اهمیت خواهند و بر ضرورت توجه بیش از پیش آحاد جامعه و مسؤولان نسبت به این موضوع تأکید کرد.

 

وی با اشاره تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در گرو همدلی آحاد جامعه است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با این نامگذاری مسیر صحیح توسعه و پیشرفت کشور را به مسؤولان نشان دادند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که به کار بردن مفهوم حماسه در کنار مقوله سیاست و اقتصاد در پیام نوروزی رهبرمعظم انقلاب بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: اطلاق این کلمه برای روند امور کشور علاوه بر هوشیاری رهبرمعظم انقلاب و تشخیص ضرورت های پیش روی کشور از سوی ایشان، تأکید بر خلق حماسه ای بزرگ  برای حل مشکلات به ویژه در بعد اقتصادی کشور دارد.

 

حجت الاسلام رستمی حضور گسترده مردم در انتخابات های گذشته کشور را نتیجه اعتماد راسخ آنها به رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ملت ایران اسلامی همواره با حضور حماسی خود در انتخابات سیلی محکمی به دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی می زنند.

 

وی با بیان این که حماسه آفرینی مردم در انتخابات سبب انفعال دشمنان نظام به ویژه آمریکا می شود، افزود: ملت ما یکبار دیگر ثابت خواهند کرد که از هوش و بصیرت بسیار بالای برخوردار هستند، هرچند که دشمن نیز هیچ وقت دست از اقدامات خصمانه خود برنخواهد داشت.

 

حجت الاسلام رستمی با اشاره به این که ملت همیشه در صحنه کشورمان همواره با حضور گسترده خود در انتخابات ثابت کردند که در بیعت خود با رهبر معظم انقلاب همچنان استوار هستند، تصریح کرد: دنیا باید بداند که ملت بزرگ ایران عاشق نظام و رهبری هستند و هیچ گاه اجازه کوچک ترین تحرک در امور داخلی کشور را به آنها نخواهند داد.

 

امام جمعه گلوگاه با اشاره به این که دشمنان نظام همه تلاش خود را برای دلسردکردن مردم در انتخابات آینده به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: اما حضور همه جانبه این مردم توطئه های آنها را خنثی خواهد کرد./950/ت302/س

ارسال نظرات