۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۶۲۱۳۲
تازه ترین شماره خانه خوبان؛

نشریه‌ای برای امید به فردا به انتشار رسید

خبرگزاری رسا ـ شماره جدید نشریه خانه خوبان به صاحب امتیازی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی رحمة الله علیه منتشر شد.
خانه خوبان50 و 51

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری حوزه، شماره پنجاه و پنجاه و یک مجله خانه خوبان به زیور چاپ آراسته شد.

 

مجله خانه خوبان دارای مجموعه مطالبی ویژه خانواده­ها است که حوزه های مختلفی را در قالب های نوشتاری گوناگون شامل می شود.

 

توجه به مناسبتهای ماه، یادبود آیت الله خوشوقت،تأمل خوبان، مشاوره زندگی، مسائل اجتماعی و نقد و تحلیل وقایع روز، ویژه نامه حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مطالبی در باب فرهنگ جبهه و جنگ و نیز مجموعه مطالب دیگری، مناسب گروه ها و سطوح مختلف فکری و سنی در خانواده در این مجله آمده است.

 

در این مجله که با گرافیکی رنگارنگ، تلاش کرده مجموعه مطالبش را با قلمی ساده و صمیمی به مخاطبانش عرضه کند می توان هم در نثر و هم در نظم، بیانهایی خودمانی را در طرح موضوعات سرگرم کننده و خانوادگی دریافت و لحظاتی را با نوشتارهای مفید بسر برد.

 

سیره شهدا، روابط و تعاملات خانوادگی، اخلاق و عرفان، کودکان و مقتضیات زمانه شان و... از جمله مطالب این شماره از مجله خانه خوبان است.

 

اما یکی از خواندنی­ترین بخش های این مجله در این شماره­ چند مطلب  درباره اپراتور سوم گوشی های موبایل که ارتباط تصویری را فراهم می سازد و به رایتل معروف است.

در این مطالب موضوع راه اندازی و تبلیغات پر حجم گوشی های تصویری از منظرهای مختلف مانند روانشناسی انسانی، مباحث تهاجم فرهنگی و احکام اسلامی و نیز بعد جنگ نرم افزاری و سبک زندگی غربی مورد تحلیل و نقد قرار گرفته است به نحوی که مخاطب با مطالعه مطالب این پرونده می تواند شمایی کلی را از آنچه با ورود این دستاورد فنی غرب به داخل کشور اسلامی مان با آن رو به رو می شود به دست آورد.

 

در این شماره از مجله خانه خوبان مطلب خواندنی و سودمند دیگری هم هست با عنوان «حریم ها برای ما، حرمت ها برای شما» که به موضوع مدیریت روابط زوجین با خانواده های والدینی می پردازد و در آن این موضوع را از جنبه های مختلف و رویکردهای متنوع مورد بررسی قرارداده است.

 

اینکه زوج های جوان باید چه اصول و رفتارهایی را نصب العین خود قرار دهند و چه رویکردهایی را انتخاب کنند تا در مواجهه با والدین همسرشان دچار درگیری­های روحی و رفتاری و تشنجات این حوزه نشوند و بتوانند ارتباط خوب و سالم و گشایشگری را با بزرگان خانواده همسر خود پدید آورند و دنبال نمایند.

 

مجله خانه خوبان به صاحب امتیازی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی رحمة الله علیه و مدیر مسؤولی محمد دولت­خواه منتشر می شود.

 

علاقمندان به تهیه این مجله می توانند با شماره تلفن 02512113122 تماس حاصل کنند./998/102/ق

ارسال نظرات